یک کارشناس یوفوها: بیگانگان در حال نظارت بر ما هستند!

1
392

به تازگی فیلم جدیدی از پرواز یک شی ناشناس پرنده در آسمان مکزیک منتشر شده است و یک کارشناس این حوزه مدعی است که “بیگانگان” به طور روزافزونی ما را نظارت می‌کنند.

 یک شی ناشناس که فیلمی از آن در آسمان مکزیک منتشر شده باعث شوکه رانندگان شد و یک کارشناس مدعی است بیگانگان ما را نظارت می‌کنند. فیلم این شی مرموز در امتداد جاده‌ای شلوغ  گرفته شده است و باعث مطرح شدن فرضیاتی درباره این شی عمود پرواز شده است.

یک زن که در جاده‌ای در ایالت “باجا کالیفرنیا” در مکزیک در حال سفر بود، این ویدیو را در اینترنت آپلود کرد و “پدرو رامیرز”( Pedro Ramirez) کارشاس یوفوها درباره آن مدعی شد: این شی که ممکن است یوفو باشد “اولین مورد مشاهده شده” سال 2018 است.

وی گفت: شما می‌توانید این “یوفو لوله‌ مانند” را که بطورعمودی بر فراز شهر درحال پرواز است در فیلم ببینید.

وی همچنین ادعا می‌کند که فعالیت‌های بیگانگان در طول دو ماه آخر سال 2017 افزایش یافته است.

رامیرز افزود: بیگانگان آگاه هستند که ما اخیرا تعداد زیادی موشک فضایی را پرتاب کرده‌ایم و متوجه شده‌اند که با آنها “مواد جنگی” را ارسال می‌کنیم. با توجه به فعالیت ما، آنها به طور فزاینده ای سیاره ما را نظارت می‌کنند.

این کارشناس گفت: این سال برای کسانی که این پدیده را دنبال می‌کنند بسیار مهم است. پدرو معتقد است که پرتاب‌های آتی موشک‌های “ناسا”(NASA) و “اسپیس ایکس”(SpaceX) منجر به افزایش مشاهدات یوفو خواهد شد.

وی گفت: بعضی از این ماموریت‌های فضایی اهداف مشکوکی دارند که افراد بیگانه از آنها آگاهی دارند.

در این ویدیو صدای یک زن شنیده می‌شود که که همانطور که با دوربینش یوفو را دنبال می‌کند، می‌گوید: این چه چیزیست؟

به گزارش ایسنا وبه نقل از دیلی‌میل، این شی غیرمعمول در فیلم به وضوح قابل مشاهده است و مانند شبحی در کرانه آسمان است. این ویدیو50 هزار بار توسط کاربرانی که یا نگران  شده و یا کلا تحت تاثیر قرار نگرفته اند، به اشتراک گذاشته شد. بعضی از آنها گفتند که این شی، شخصی بوده که در حال تست یک “جت‌پک” بوده و یا اینکه این ویدیو ساختگی است.

1 نظر

نظرات بسته است