یورش باند مافیایی زندان زاهدان به زندانیان سیاسی و مورد ضرب و شتم آنها

0
188

روز جمعه ۷ آبان ماه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ چند تن از عوامل باند مافیایی زندان  با عربده کشی و فحاشی به ۲ زندانی سیاسی هموطن بلوچ که در بند ۴ زندان مرکزی زاهدان زندانی بودند یورش بردند و زندانی سیاسی حمزه ریگی را از ناحیه صورت هدف ضربات خود قرار دادند  که دچار جراحاتی گردید.

تعدادی از زندانیان عادی این بند که از زورگویی و باجگیری باند مافیایی زندانبانان ولی فقیه آخوند علی خامنه ای  به تنک آمده اند به دفاع از زندانیان سیاسی و مقابله با این افراد مهاجم برخواستند.

در پی اعتراضات گسترده زندانیان ، زندانبان ولی فقیه برای متوقف کردند اعتراضات  ناچار شدند یکی از عوامل اصلی یورش برنده  خود را به بند قرنطینه منتقل کنند. زندانبانان همچنین ۲ تن از زندانیان عادی که به دفاع از زندانیان سیاسی برخواسته بودند را به منظور شکنجه به بند قرنطینه   شکنجه گاه  زندان زاهدان منتقل نمودند  اسامی این ۲ زندانی ابراهیم شاهو زهی و قاسم اکرامی می باشد.

از طرفی دیگر زندانی سیاسی حمزه ریگی را که مورد ضرب و شتم باند مافیایی  عوامل زندانبانان ولی فقیه قرار گرفته بود به بند ۶ که معروف به بند ورودیها است منتقل کردند در این بند اکثر زندانیان عادی خطرناک و معتاد برای مدت کوتاهی نگهداری می شوند.این زندانی سیاسی از ناحیه صورت بشدت زخمی شده است و بدون درمان به حال خود رها شده است.

 رئیس و مدیران زندان  مواد مخدر در اختیارعوامل بند مافیایی زندان زاهدان قرار می دهند و آنها  اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به زندانیان می کنند و همچنین به دستور زندانبانان اقدام به سرکوب و ضرب و شتم زندانیان سیاسی  و عادی که از شرایط زندان ناراضی هستند می کنند.

عوامل باند مافیایی به عنوان  آبدارچی ها رئیس و مدیران زندان ، رابط های فرهنگی زندان و سایر کارهای ارتباطی زندان را انجام می دهند و از قدرت فوق العاده ای برخوردار هستند. فرماندهی باند مافیایی در زندان زاهدان فردی به نام حسین خواجه مدیر داخله زندان می باشد .

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران،این فرد از شکنجه گران زندان زاهدان می باشد و کینه و نفرت غیر انسانی نسبت به زندانیان سیاسی هموطن بلوچ دارد و به دستور همین فرد بود  که زندانی سیاسی حمزه ریگی مورد تهاجم قرار گرفت.