چین و آمریکا امتیاز پخش «همه می‌ دانند» اصغر فرهادی را خریدند

0
194

کمپانی فوکوس فیچرز امتیاز پخش «همه می ‌دانند» را برای شماری از کشورهای انگلیسی زبان خرید و کمپانی هایشاو این فیلم را در چین پخش می کند.

 کمپانی هایشاو امتیاز فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی را برای پخش در چین خریداری کرد. این کمپانی مستقر در پکن اواخر امسال این فیلم را در چین اکران می کند.

هایشاو پیشتر امتیاز نمایش فیلم «همه پول های دنیا» ساخته ریدلی اسکات را خریده بود.

در همین حال فوکوس فیچرز امتیاز فیلم «همه می دانند» را برای پخش در آمریکا، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند و شماری از کشورهای آسیایی و خاورمیانه خریداری کرد.

پیتر کویافسکی رییس کمپانی فوکوس فیچرز از فرهادی به عنوان فیلمساز جهانی یاد کرد که آثارش از مرزهای زبان فراتر می رود.

تهیه کنندگان «همه می دانند» الکساندر مالِگی از شرکت ممنتو فیلمز در پاریس، آلوارو لونگوریا از شرکت اسپانیایی مورنا فیلم و شرکت ایتالیایی لاکی رد هستند.

UTA ایندیپندنت فیلم گروپ و ممنتو فیلمز اینترنشنال امتیاز این فیلم را برای فروش عرضه کرده اند.

همچنین پیش از آغاز اکران گسترده «همه می‌دانند» در فرانسه، روز گذشته سینماها اکران فیلم را با تک سانس آغاز کردند و ۳۷۰ سالن سینمای فرانسه هر کدام در یک سانس «همه می‌دانند» را نمایش دادند و در مجموع، سی هزار نفر در اولین سانس نمایش فیلم به تماشای این فیلم نشستند. سینماها برای این اکران تک سانس، مجموعا دویست و پنجاه هزار دلار بلیت فروختند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اکران «همه می‌دانند» در فرانسه از روز نهم ماه می مصادف با نوزدهم اردیبهشت با ۴۳۰ سینما آغاز می‌شد.