وقتی دزد به دزد می زند!

0
265

واقعا چه فرقی می کند بین حکومت داعش و حکومت اسلامی!؟
*هر دو جنایتکار، چپاولگر، اشغالگر و پرچم دار اسلام هستند و البته دشمن ایران!
پس چگونه است که پس از انفجار در گور خمینی گجستک و حمله به مجلس از طرف حکومت داعش، رگ غیرت حزب ها، دسته ها و بعضی از افراد مثلا آزادی خواه بیرون می زند و با ژست های روشنفکرانه به اصطلاح اقدامات داعش در تهران را محکوم می کنند!؟ اما در برابر جنایات حکومت ننگین اسلامی ساکت مانده و در موارد گوناگونی پرده پوشی کرده و یا حتی در مسیر سازش پیش می روند!؟
حدود چهل سال از آغاز ویرانی ایران توسط اشغالگران و تروریست های اسلامی گذشته و ده ها هزار نفر از بهترین فرزندان میهن به قتل رسیدند و همچنان تبهکاری آنها ادامه دارد ولی دریغ از یک حرکت مؤثر از سوی احزاب و گروه های به ظاهر مخالف! حال امروز با واکنش های نسنجیده، که جز همدلی با دزد، بخاطر دزد دیگر و شوربختانه مشروعیت بخشیدن به حکومت اشغالگر اسلامی، نتیجه دیگری در پی ندارد، می کوشند تا مبادا از قافله عقب بیافتند!

نکته اینجاست که هنوز بیش از نود درصد مردم، فعالین و حتی مثلا روشنفکران این حقیقت واضح را نمی بینند که منشأ آفت، اساسا وجود حکومت اسلامیست! به همین دلیل است که منتقدین رژیم در درون و برون مرز، مبدل به بزرگ ترین حافظان آن شده اند و مردم بیچاره هم شتابان به دنبال آنها، بر ضد خود، به دشمنان رأی میدهند و پی در پی حاکمیت ظالمانه آنان را تأیید می کنند!

بنابراین اولین گام جدی برای پیکار با اشغالگران از نوع جمهوری اسلامی یا حکومت داعشی، همگرايی بین حزب ها و گروه های آزادی خواه واقعیست و به دنبال آن خردگرايی میان مردم، نه ابراز همدردی با دزدان اصلی، همان هایی که سال هاست زادگاهمان را به قتلگاه و زندان تبدیل کرده اند…!

کاسپین ماکان

مقاله قبلی” آیت الله مایک ” و ” شاهزاده تاریکی ” لقب چه کسی است؟!
مقاله بعدیستاره‌های کوتوله سرخ؛ کاندید میزبانی حیات فرازمینی
کاسپین ماکان
کاسپین ماکان مهر فیلمساز، خبرنگار، عکاس حرفه ای، فعال حقوق بشر و کنشگر مسائل سیاسی است. وی در رشته های فیلمسازی و معماری تحصیل کرده و از سال ۱۳۷۰ فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در زمینه های کارگردانی فیلم، نویسندگی، شعر، گویندگی، عکاسی و ... آغاز نمود. فیلم مستند تاریخی قنات، فیلم علمی باروری ابرها، کتاب عکس جشنوراه فرهنگی و گردشگری، کتاب نفیس نگین طبرستان، کتاب نفیس بشنو از نی ، برپایی نمایشگاه های تخصصی عکس تاریخ و طبیعت ایران، اولین و بزرگترین نمایشگاه عکس مولوی در دنیا، و نیز ده ها نمایشگاه عکس دیگر با موضوعات فرهنگی و تاریخ معماری، از جمله آثار مهم وی به شمار می روند. کاسپین ماکان در روزنامه های همشهری، سرمایه و ... قلم زده است. کاسپین ماکان چندی پس از مرگ نامزدش، ندا آقاسلطان و آزادی موقت از زندان، از ایران خارج شد. وی به سوئیس، سوئد، آلمان، ایتالیا و چندین کشور دیگر سفر کرد و در مصاحبه‌هایی پی در پی به انتقاد از نظام جمهوری اسلامی پرداخت. کاسپین ماکان با دعوت سازمان ملل، به سوئیس رفته و در آنجا در رابطه با نقض قوانین حقوق بشر توسط حاکمیت ایران پرداخت.