ورود کریستف والتز به «مغازه شیرینی فروشی»..

0
404

کریستف والتز بازیگر آلمانی تبار و اسکار گرفته سینما هم به جمع بازیگران درام دلهره‌آور «مغازه شیرینی فروشی» پیوست. او نقش مقابل رابرت دنیرو را در این فیلم بازی می‌کند.

 والتز در این فیلم در نقش مرد مرمومزی ظاهر خواهد شد که حضورش در دنیای تبهکاران، باعث خلق ماجراهای تازه‌ای می‌شود.

خط اصلی قصه فیلم، درباره یک مامور اجرایی عملیات محرمانه است که متوجه می‌شود سازمانی که سال‌ها با آن مبارزه می‌کرد، حالا در همسایگی وی مشغول کار و فعالیت است.

به جز رابرت دنیرو و کریستف والتز، بازیگرانی مثل جیسن کلارک و عمرسای (بازیگر آفریقایی تبار فرانسوی) هم در «مغازه شیرینی فروشی» بازی دارند.

این درام دلهره‌آور، چند داستان متفاوت را در کنار یکدیگر تعریف می‌کند و در طول قصه، قصه و ماجراهای کاراکترهای اصلی به یکدیگر گره می‌خورد و در ارتباط با هم قرار می‌گیرد.

 christoph-waltz_240x320

استفن گامان کارگردان فیلم از آن به عنوان یک کار شخصیت محور اسم می‌برد و می‌گوید کاراکترهای قصه هستند که ماجراهای هیجان‌انگیر آن را به جلو می‌رانند.

به همین دلیل وی برای بازیگران نقش‌های مختلف این فیلم، به دنبال کسانی بود که توانایی خلق درست و خوب شخصیت‌های مختلف قصه را در جلوی دوربین داشته باشند.

فیلم‌نامه «مغازه شیرینی فروشی» را گامان با همکاری شانون بورک نوشته است. گامان این فیلم را با همکاری تهیه‌کنندگان اکشن ماجراجویانه و پر فروش «بازی‌های هانگر» تهیه خواهد کرد.

کلید فیلم‌برداری اکشن دلهره‌آور «مغازه شیرینی فروشی» اواخر فصل تابستان زده می‌شود. هزینه تولید فیلم، حدود 50 میلیون دلار براورده شده است.

کریستف والتز در آخرین دوره مراسم جوایز اسکار، موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای اکشن وسترن «جانگوی از بندر رسته» شد. این اولین جایزه اسکاری است که وی تا به حال دریافت کرده است.

این بازیگر تا به حال در فیلم‌هایی مثل «پدرسوخته‌های لعنتی» ، «آب برای فیل‌ها» و «سه تفنگدار» بازی کرده و قرار است در درام تاریخی شرح حال گونه ریکیا ویک”»هم در نقش میخائیل گارباچف رئیس جمهور وقت شوروی سابق را بازی کند.

انیمیشن کامپیوتری «حماسه» که این هفته به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت، از والتز به عنوان صدا پیشه استفاده کرده است.

 فارس