واکنش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به هجمه از طرف دولت تدبیر

0
191

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ملی‌پوش تیم پانیونیوس بعد از هم‌گروهی تیم‌شان با مکابی اسرائیل، در بازی رفت در تلاویو، حاضر نشدند اما برای بازی برگشت، باشگاه این دو بازیکن را وادار به حضور در زمین کرد.

سلام و عرض ادب خدمت همه هموطنان

مى خواستم پيرامون مسائل پيش امده در روزهاى گذشته بدون مقدمه نكاتى را متذكر شوم:

١-اينكه بنده براى همه افرادى كه (خالصانه و دلسوزانه) از جانشان مايه مى گذارند و براى (حفظ ابرو و سرافرازى ايران عزيزمان) از هيچ كوششى دريغ نمى كنند نهايت احترام و ارادت را قائلم.

٢-هميشه كشورم برايم در اولويت بوده و هست.از اين رو در ميادين ورزشى كه حضور داشته ام هميشه سعى كردم با تمركز كافى از تمام وجودم مايه بگذارم كه بتوانم نماينده شايسته اى براى وطن و هموطنانم باشم و از انجايى كه از كودكى بزرگترين ارزويم پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى بوده،اكنون كه ارزويم محقق شده مطمئنا به خوبى قدر و ارزش آنرا مى دانم.

٣-بچه جنگ هستم و از شهر ايثار و مقاومت مى ايم،شهرى كه روزگارى شهر خون بود و صداى توپ و خمپاره لالايى تلخ كودكانه ما!!بنابراين مقام و جايگاه والاى عزيزانى كه از همه چيز خود گذشته اند تا از كيانمان دفاع كنند را به خوبى درك مى كنم و مى شناسم و هيچ زمان سعى نكرده و نمى كنم كه خدايى ناكرده (از اسم،تصوير و يا ايثار اين فرشتگان سوء استفاده كنم چونكه معتقدم اين كار نهايت بى شرفى و بى انصافيست) و توهين به منزلت و جايگاه انان است!(بيشتر از اين لازم به توضيح نيست!!) در اخر از هموطنانى كه ما را درك كردند سپاسگزارى مى كنم و همچنين از هنرمندان محترم و تمام فوتباليها اعم از مربيان گرامى و بازيكنان و…. نهايت تشكر و قدردانى را دارم.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از اینستاگرام مسعود شجاعی؛ از مرد اخلاق فوتبال كشورمان اقاى مهدى مهدوى كيا عذرخواهى مى كنم كه بخاطر حمايت از ما اهانت هاى ناجوانمردانه اى را به جان خريد.???????? يا حق