هندبالیست ایرانی به تیم ملی مجارستان پیوست

0
272

ایمان جمالی که چندی پیش به اردوی تیم ملی هندبال مجارستان دعوت شده بود، رسما پیراهن این تیم را پیش از مسابقه‌های قهرمانی اروپا پوشید.

به گزارش ایسنا، ایمان جمالی ستاره و ملی‌پوش اسبق هندبال ایران رسما شماره 22 تیم ملی مجارستان را به تن کرد.

جمالی که در مسابقه‌های قهرمانی جوانان جهان یونان همراه تیم ایران یکی از بهترین گلزنان مسابقه‌ها شده بود در سال‌های گذشته به دلیل بلاتکلیفی وضعیت تیم ملی هندبال، مشکلات مصدومیت، حضور در باشگاه‌های اروپایی و همچنین اختلاف برخی بازیکنان با کادر فنی وقت تیم ملی از حضور در اردوهای تمرینی و مسابقه‌های رسمی تیم ملی هندبال ایران خودداری کرد.

این بازیکن ایرانی که برای بازی در تیم‌های اروپایی به مجارستان رفته بود، سال گذشته پاسپورت کشور مجارستان را دریافت کرد اما مسئولان فدراسیون هندبال ایران همان زمان در موضعی جالب اعلام کردند که جمالی تنها برای رفت و آمد راحت‌تر ملیت دو گانه گرفته است. اما جمالی ماه گذشته رسما از سوی سرمربی تیم ملی هندبال مجارستان به این کشور دعوت شد و امروز پیراهن شماره 22 این تیم را بر تن کرد.

تیم ملی مجارستان خود را برای حضور در ر قابت‌های قهرمانی اروپا و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند. بدین ترتیب ایمان جمالی دیگر هرگز برای تیم ملی هندبال ایران بازی نخواهد کرد.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون هندبال در هفته‌های گذشته از مصاحبه با رسانه‌ها و پاسخگویی به افکار عمومی امتناع می‌کنند.