هارلی-دیویدسون موتورسیکلت الکتریکی می‌سازد

0
271

شرکت موتورسیکلت سازی مشهور هارلی-دیویدسون خبر از آغاز ساخت 3 مدل موتورسیکلت برقی از سال 2019 داد.

 مدت‌ها است که صحبت از موتورسیکلت‌های الکتریکی هارلی-دیویدسون به میان آمده است. ابتدا در سال 2014 این موضوع به عنوان پروژه “LiveWire” اعلام شد که یک دوچرخه بود که با برخی تغییرات در طراحی، قرار بود تبدیل به یک موتورسیکلت الکتریکی شود که این شرکت قصد داشت طی چند سال آینده عرضه کند.

اما در نهایت به نظر می‌رسد که “LiveWire” در سال آینده در دسترس خواهد بود.

57718949

این خبر به عنوان بخشی از استراتژی شتاب‌دهنده هارلی-دیویدسون منتشر شده است که الهام‌بخش نسل بعدی موتورسیکلت‌سواران با محصولات این شرکت است.

کمپانی هارلی-دیویدسون در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این پروژه، شرکت هارلی-دیویدسون را به یکه‌تاز و رهبر صنعت موتورسیکلت‌سازی در توسعه و ساخت موتورسیکلت‌های الکتریکی تبدیل می‌کند که می‌تواند پای این فناوری را به مسابقات ورزشی نیز باز کند.

تصویر منتشر شده تنها یک نمونه اولیه است و ممکن است در زمان تولید دستخوش تغییر شود و همچنین ممکن است در هنگام عرضه، در هر بازاری موجود نباشد.

57718948

علاوه بر این، دو مدل دیگر نیز وجود دارد که یکی سبک‌تر و به شکل موتورهای کراس است و دیگری به شکل موتورهای شهری و کلاسیک است که هر دو قرار است در سال 2022 عرضه شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، البته این شرکت معروف از تولید موتورسیکلت‌های بنزینی دست نکشیده است و تولید دو موتورسیکلت جدید و قدرتمند را برای عرضه در سال‌های 2020 و 2021 در برنامه دارد.