نگرانی و بی‌خبری از وضعیت نعمت‌الله ریاحی

0
385

پیگیری‌ها از وضعیت نعمت ریاحی درویش سالخورده‌ای که از شب گذشته توسط مأمورین انتظامی بازداشت شد، تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

از وضعیت نعمت‌الله ریاحی درویش سالخورده‌ای که شب گذشته در پی پیگیری و پرس‌وجو برای بازداشت یک درویش دیگر به کلانتری ۱۰۶ نامجو مراجعه کرده و بازداشت شد، خبری در دست نیست.

گفتنی است تاکنون پیگیری‌های صورت‌گرفته برای یافتن محل نگهداری این درویش نتیجه‌ای نداشته به طوری که مسئولان کلانتری درحالی اذعان می‌کنند که این درویش به پلیس امنیت تهران تحویل داده شده که مقامات پلیس امنیت بازداشت وی را انکار می‌کنند؛ موضوعی که نگرانی را نسبت به وضعیت این درویش بیشتر کرده است.

همچنین دختر این درویش سالخورده صبح امروز  نسبت به وضعیت جسمی پدر خود که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد اعلام کرد که در قلب پدرش باتری کار گذاشته شده و هرگونه فشار و استرس می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد.

بازداشت این درویش گنابادی ساکن شهرکرد که در پی ایجاد مزاحمت‌های نیروهای بسیجی و لباس‌شخصی در اطراف محل زندگی قطب دراویش گنابادی به تهران مراجعت کرده بود، در حالی صورت گرفت که چندی پیش شماری از مقامات امنیتی و انتظامی در رسانه‌ها مدعی عدم وجود برنامه برای بازداشت دراویش بودند.

به گزارش مجذوبان نور؛ در پی این نگرانی‌ها شماری از دراویش با حضور  مقابل کلانتری ۱۰۲ پاسداران خواهان آزادی فوری این درویش هستند.