نویسنده «بازی تاج‌ و تخت» خطاب به طرفدارانش: مزاحمم نشوید

0
197

جرج آر آر مارتین، نویسنده آمریکایی از طرفدارانش خواست که بیش از این برای سوال درباره داستان سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» مزاحمش نشوند.

این نویسنده که مجموعه تلویزیونی عظیم «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)، بر اساس مجموعه کتاب های پرفروش او، «سرود یخ و آتش» اقتباس شده از حجم و محتوای نظرات و واکنش های طرفدارانش درباره این سریال در وبلاگ شخصی‌اش آزرده شده است.

او خطاب به طرفدارانش گفته است:‌ دیگر به من ایمیل نزنید و نظرهای بی ربط به موضوع ندهید.

داستان فصل تازه این سریال فانتزی-تاریخی، تفاوت هایی با روند داستانی کتاب‌های مارتین دارد که واکنش‌های مختلفی را در میان هوادارانش برانگیخته است.

به گزارش بی بی سی، مارتین که تاکنون بیش از ۵۸ میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته، افزوده است که قصد دارد روی کتاب تازه‌اش با نام «بادهای زمستان» تمرکز کند.

این نویسنده ۶۶ ساله که از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال تلویزیونی هم هست و در هر فصل، یک قسمت از فیلمنامه را هم می‌نویسد،‌ از طرفدارانش خواسته که به وبسایت‌های مرتبط با سریال بروند.

او در وبلاگ شخصی‌اش با عنوان «این یک وبلاگ نیست»، نوشته است:‌ بله،‌ می دانم که دسامبر پارسال هالیوود ریپورتر مرا سومین نویسنده قدرتمند در هالیوود نامید. لابد تعجب می کنید اگر بدانید این برای من چقدر کم اهمیت است. من نمی‌توانم حرف‌ها یا کارهای دیگران را کنترل کنم. چیزی که در کنترل من است، اتفاق‌هایی است که در کتاب‌های من می‌افتد به همین دلیل می‌خواهم برگردم سراغ نوشتن «بادهای زمستان». خیلی ممنون.

مارتین نگارش کتاب‌های «سرود یخ و آتش» را از سال ۱۹۹۱ شروع کرد و اولین کتابش در سال ۱۹۹۶ منتشر شد.

در سال ۲۰۱۴ روزنامه گاردین سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» را بزرگ‌ترین درام تلویزیونی خواند. این سریال که از سال ۲۰۱۱ پخش می شود، تاکنون برنده و نامزد چندین جایزه امی و گلدن گلوب شده است.

  آخرین قسمت فصل پنجم این سریال، یکشنبه شب در آمریکا و دوشنبه شب در بریتانیا پخش خواهد شد.

www.aftonbladet.se