نامه سرگشاده پسر پاسبانی که آقای مخملباف برای گرفتن اسلحه پدرش با چاقو به قصد کشت به او حمله کرد

0
764

نامه سر گشاده زیر از پسر پاسبانی است که محملباف با چاقو او را مورد حمله قرار داد تا اسلحه او را برای کشتن دیگران بدزدد از روحیه آدم کشی و خشونت آمیز آقای مخملباف بسیاری شنیده ایم منجمله نوع بازداشت آقای حشمت رئیسی بوسیله این شخص بنا به گفته خود آقای رئیسی که چگونه اسلحه را پشت سر او قرار داد. بنا براین میتوان پنداشت امکان کشتن انسانها بعد از شورش 57 بوسیله این شخص میتواند وجود داشته باشد. البته بعد از آزادی ایران مخملباف باید به زندان رود تا بقیه جرمی که نسبت به آن پاسبان گرفته را تمام کند و بعد از تحقیقات اگر کسی را بعد از شورش 57 نکشته میتواند آزاد شود. آنچه پر واضح است او انسانی نیست که بتوان باو اعتماد کرد و امضاء او ارزش تقاضای رفراندم مسخره را بسیار بسیار کمترکرده. 14 نفر دیگر اگر نمیدانند بدانند پیوند با یک انسان چاقو کش ارزش اجتماعی آنها را هم حتمأ کم خواهد نمود.

با مهر

مرداویج زیاری

نامه سرگشاده محمود شامبیاتی به محسن مخملباف جناب آقای محسن مخملباف عزیز سلام علیکم !

من پسر آن پاسبانی هستم که برای گرفتن اسلحه اش یعنی عملیات خلع سلاح درخیابان ایران تهران ودرحین ماموریت به او چاقو زدی و قصد کشتن اورا داشتی. که البته تا آخر عمر هم از آن زخم و حفره ده سانتی متری که با کارد درپشت او ایجاد کرده بودی دررنج و عذاب بود.میدانید،مردم کوچه وبازار دراین نوع مواقع بداوری از نوع شما که درنامه سرگشاده به شاهزاده بدآن اشاره کرده ای چه می گویند: ” می گویندهرکس تنها به قاضی برود،راضی برمیگردد.” یعنی آن جانی و تروریستی مانند شما که مدعی و معترضی ندارد بی تردید همه آراء و داوری ها در هر دادگاهی تنها یکسویه و به نفع او صادر میشود.” من آن نامه سرگشاده تان را به شاهزاده رضا پهلوی خواندم، با دقت هم خواندم. اینکه شما رژیم گذشته را یکطرفه محکوم میکنید و از جنایت خود هیچ نامی نمیبرید، ناشی از شخصيت متشتت و عجيبي است که درنهان شما لانه کرده است.

به شاهزاده نوشته اید که ” براى مبارزه با (استبدادشاه) در زندان (پدر) شما بوده ام. و هنگام دستگیری گلوله خورده ام” حال اگر امروز درکشور انگلستان یعنی درکشوری که درآنجا زندگی می کنید همان اعمال و کردار را که دربرابر پدرمن انجام دادید، نسبت به یک پلیس انگلیسی انجام بدهید! پلیس و دادگاه با شما چه رفتاری انجام خواهد داد؟ وانگهی، درصورت صحت ادعاهای واهی و بی پایه تان این مسائل چه ارتباطی با پادشاه مملکت داشته است؟ در نامه از توجهات شهبانو فرح پهلوی، به خود و پس از ابراز تسلیت به جهت درگذشت شاهزاده علیرضا پهلوی نوشته اید که به نوعی بتوانید از احساسات رقیق و مثلاً انسان دوستانه خودتان را به شاهزاده نشان دهید. غافل از آنکه نمی دانید که شهبانو، همه ایرانیان را جزوء فرزندان خودشان میدانند و مهر آریائی شان را برهمه مردم وهم وطنان شان یکسان ارزانی داشته اند. اگر آن انسان کسی مانند من باشد یا آدم تروریستی با نقاب دروغین هنرمندانه و اخلاق گرا مانند شما.اما همین برادر محسن مخملباف با این احساسات رقیق اش هیچ گاه بعد از همه آن سالها به خود کوچکترین زحمتی نداد که به کوی نهم آبان بیاید و ازما (مادرم ،من و خواهر برادر هایم) به خاطر جنایت و اعمال تروریستی که درحق یک مامور دولت (یعنی پدرما) و درحین خدمت انجام داده بود عذرخواهی کند. آقای مخملباف واقعاً میدانیدترور چیست و تروریست کیست؟ آری ، ترور یعنی بکاربردن غیرقانونی زور برای بکرسی نشانیدن علائق سیاسی !! .

و تروریست کسی مانند شما است که برای رسیدن به موهومات سیاسی پدرمرا به جرم پاسبان بودن ونیت ربودن اسلحه سازمانی اش به هنگام خدمت با چاقو مجروح می کند و دراین نامه هم بدآن ابداً گوشه چشمی نشان نمیدهد، چون خود را محق به انجام آن می داند. از کدامیک از حکومتهای دمکراتیک مورد پسند و انتخاب شما، میشود این انتظاررا داشت که آن نوع رفتار غیرمتمدنانه و ضد اجتماعی را نادیده بگیرد و به دستگیری ضارب اقدام نکند و پس از دادگاه او را به زندان نیافکند؟ آیا همه آن قصه ها و اعمال جنایتکارانه و تروریستی تان را تا کنون برای سمیرا و میثم وحنا تعریف کرده اید؟ یا اینکه لازم است من درآینده نزدیک به آنها نامه ای با این عنوان و تیتر ” محسن،تروریستی که همه قصه ها را براى فرزندانش بازگو نکرد “ بنویسم و چهره واقعی پدر بیرحم شان را برای آنها ترسیم کنم؟ رفتار و کردار شما آن یاگوی دو چهره را برایم تداعی می کند، که از سوئی یک همکار تروریست آمریکائی اش، را با نام داود صلاح‌الدین یا حسن عبدالرحمان ، دیوید تئودور بلفیلد David Theodore Belfield عامل ترور روانشاد علی‌اکبر طباطبایی وابسته مطبوعاتی سفارت ایران در واشینگتن در سال ۱۹۸۰ را که پس از ترور به ایران فرارکرد را درآن نقش کذائی یک پزشک انسان دوست در فیلم سفر قندهار نشان می دهد و از جانب دیگر امروز سعی دارد به اعتراف خودش درسامانه تصویری بی بی سی در درون یک « تروریست » اما در بيرون مبارز سرسخت دمكراسى خواه و سخن سرای حقوق مردم بشود.

آقای مخملباف ! شما هم مانند هم فکران دگماتیست خودتان نمی خواهید از برج عاجی که برای خود ساخته اید پائین بیآئید و بی غرضانه به این درک برسید که شما دچار یک اتوپیای روشنفکرانه شده اید، اگرچه بیشتر از یک انگل اجتماعی که هرلحظه بدنبال یافتن جهت باد است تا عقده های پرگره دوران کودکی خود را بگشاید نیستید. “محسن مخملباف” را تنهامي توان براي مردم كه در اين سي و اندی سال او را خوب شناخته اند نماد تمام عيار ازافکار تندروانه با داشتن شخصیتی دوگانه دانست که درمصاحبه با محسن پرپنجی خود را به روشنی نمایانده است.

مقاله قبلیظریف: سه زن را برای پست سفیری پیشنهاد داده ایم
مقاله بعدیایرانی‌ها باز هم برنده اسکار شدند
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...