مل گیبسون با «مگس‌های سیاه» همراه می‌شود

0
194

مل گیبسون و تای شرایدن در حال مذاکرات نهایی برای بازی در فیلم «مگس های سیاه» هستند که بر مبنای رمانی از شنون بروک ساخته می شود.

فیلمنامه این فیلم را رایان کینگ نوشته و از فیلمنامه‌هایی بود که در فهرست سیاه امسال جای داشت.

ژان-استفان سوویر کارگردان ۵۰ ساله فرانسوی که آخرین فیلمی که کارگردانی کرد فیلم تحسین شده «نماز قبل از سحر» بود این فیلم را کارگردانی می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، داستان «مگس‌های سیاه» داستان یک متخصص اورژانس جوان است که شرایدن نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد. وی در حال مرور نخستین سال کاری‌اش است. پدر او با بازی گیبسون متخصصی است که بیشتر واقعیت‌های موجود در زندگی خیابانی در نیویورک را باور دارد. به این ترتیب مرد جوان به مسایلی چون جرم و جنایت، بی‌خانمان‌ها و مصرف گسترده مواد مخدر توجه نشان می‌دهد.

مِل کُلْمسیل جِرارد گیبسون زادهٔ ۳ ژانویهٔ ۱۹۵۶ بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ استرالیایی-آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۵ میلادی، برای فیلم شجاع‌دل موفق به دریافت دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و اسکار بهترین فیلم از سویآکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک شد. وی همچنین برای این فیلم کاندیدای بفتای کارگردانی نیز شد. مل گیبسون علاوه بر حرفهٔ بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و دوبلور نیز می‌باشد.

از آثار شاخص وی در مقام کارگردان می‌توان به فیلم‌های شجاع‌دل، مصائب مسیح و آپوکالیپتو اشاره کرد. گیبسون پس از ۱۰ سال وقفه، با فیلمستیغ هک‌ساو به عرصهٔ کارگردانی بازگشت که با استقبال منتقدین و فروش خوبی روبرو شد و دومین نامزدی او را برای جایزهٔ اسکار بهترین کارگردانی به همراه داشت. علیرضا پناهیان یکی از سخنرانان دینی مشهور وسرشناس شیعی ایرانی اورا در یک برنامه تلویزیونی دعوت به پیاده روی اربعین کرد.