ملکه انگلیس از مستر بین تجلیل می‌‌کند..

0
557

روان آتکینسون کمدین و بازیگر انگلیسی و ایفاکننده نقش مستر بین، امسال در سالگرد تولد ملکه انگلیس با دریافت نشان تجلیل تقدیر می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از بی.بی.سی، روان آتکینسون و تونی رابینسون دیگر بازیگر مشهور هموطنش و آدل خواننده جوان از جمله چهره های مشهور ادبی و هنری هستند که در کنار گروهی دیگر از روزنامه‌نگاران و هنرمندان بریتانیایی درسالگرد تولد ملکه الیزابت از آنها تجلیل می‌شود.

در این مراسم رابینسون نشان شوالیه دریافت می‌کند و از آتکینسون با اهدای مدال CBE که نشان ارشد برای خدماتی است که او در حوزه نمایش و امور خیریه انجام داده است، قدردانی می‌شود.

آنیش کاپور هنرمند هندی‌تبار هم نشان شوالیه دریافت می کند. سر نیکلاس سروتا مدیر موزه “تیت” هم نشان افتخار دریافت خواهد کرد.

Rowan+Atkinson+Attends+Johnny+English+Returns+8rrdoUvX40xl

روآن سباستین اتکینسون (به انگلیسی: Rowan Sebastian Atkinson)‏ (زادهٔ ۶ ژانویه، ۱۹۵۵) یک بازیگر و نویسندهٔ بریتانیایی است که برای ایفای نقش آقای بین و بلک اَدر در تلویزیون بریتانیا مشهور شده است.

نام او به عنوان یکی از پنجاه نفر در میان فهرست بامزه ترین کمدین های بریتانیا در مجلّهٔ آبزرور به چشم می‌خورد.او همچنین به عنوان یک از پنجاه نقش برتر کمدی همهٔ تاریخ در نظرسنجی میان افراد کمدین در سال ۲۰۰۵ انتخاب شد.