قتل کودک سه‌ ساله بعد از تعرض

0
697

در جنایتی هولناک پسر بچه ۳ ساله در رشت توسط مرد جوان مورد تجاوز قرار گرفت و به طرز فجیعی به قتل رسید.

در این حادثه که روز شنبه 22 مهرماه در خیابان لاکانی رشت رخ داد، مرد جوان به پسر بچه 3 ساله‌ تجاوز کرد و سپس سرش را به دیوار کوبید و باعث مرگش شد.

این گزارش حاکی است در جریان این حادثه همسایه‌ها صدای فریاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانه کودک مراجعه کردند و حتی سعی کردند تا در خانه را باز کنند که موفق به انجام این کار نشدند.

در ادامه همسایه‌ها با پلیس 110 تماس گرفته و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای 3 ساله که روی زمین افتاده و جوان شیطان صفت که روی مبل نشسته بود مواجه می شوند. مردم بلافاصله اهورای آزار دیده را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند.

بعد از انتقال کودک خردسال به بیمارستان رشت که با خونریزی از ناحیه، دهان، بینی و … همراه بود، موضوع به‌عنوان کودک‌آزاری به شعبه 1066 جزایی رشت ابلاغ می‌شود. کمی بعد خبر می‌رسد که کودک زجردیده توان مقاومت در برابر آسیب‌های جسمی وارده را نداشته و جانش را از دست‌داده است.

به گزارش ایلنا، به دلیل اینکه موضوع پرونده از کودک‌آزاری به قتل تغییر کرد، شعبه ۱۰۶ جزایی رشت ماجرا را به دادسرا ارجاع داد تا این ماجرای غم‌انگیز در یکی از شعبات این دادسرا بررسی و سپس موضوع به دادگاه کیفری استان ارجاع شود.