فستیوال «فیلم موو» بلژیک میزبان فیلم برادران محمودی

0
220

فیلم «رفتن» برادران محمودی در بخش اصلی فستیوال بین المللی «فیلم موو» در کشور بلژیک، نمایش داده می شود.

 فیلم سینمایی «رفتن» اولین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان است.  فستیوال بین المللی «فیلم موو» کشور بلژیک  از تاریخ ١٨ تا ٢٥ آپریل برابر ٢٩ فروردین ماه الی ٥ اردیبهشت ماه سال ٩٦ با حضور فیلم هایی از سرتاسر دنیا برای دریافت جایزه بزرگ فستیوال در حال برگزاری است. فیلم «رفتن» پس از حضور در فستیوال بین المللی «فیلم موو» توسط یک شرکت پخش کننده بلژیکی در این کشور اکران عمومی خواهد شد.

شرکت «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب که از شرکت های با سابقه بین المللی در حوزه توزیع فیلم به شمار می رود امتیاز پخش بین الملی فیلم سینمایی «رفتن» به تهیه کنندگی جمشید محمودی را برعهده دارد. فیلم سینمایی تحسین شده «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان هنوز فرصت اکران در ایران را پیدا نکرده است.

«رفتن» قصه فرشته و نبی، قصه عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود. قصه عشقی که از همه چیز غیر از  معشوق  رنج می بیند. «رفتن» قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

به گزارش مهر؛ رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی و بشیر احمد بازیگران این فیلم هستند.