«فرزندان» به سومین دوره فستیوال فیلم کارولینا دعوت شد

0
225

فیلم «فرزندان» ساخته یاسر طالبی و محصول شبکه استانی مازندران به سومین دوره فستیوال فیلم کارولینا دعوت شد.

 فیلم «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش، محصول شبکه استانی مازندران در ادامه حضورهای بین المللی به سومین دوره فستیوال Longleaf Film Festival در کارولینا دعوت شد و به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره فیلم Longleaf ۲۰۱۷ جشن داستان سرایی از طریق فیلم است برای درک بیشتر ما از جهان پیرامونی.

فستیوال بین المللی فیلم Longleaf از تاریخ ۱۲ تا ۱۳ می با حضور بیش از ۶۰ فیلم از سرتاسر دنیا برگزار خواهد شد.

میترا روحی منش تهیه کننده فیلم «فرزندان» پیشتر جایزه ویژه بهترین فیلم را از فستیوال های بین المللی Pembroke Taparelli Arts and Film و Reel Rose Awards و Accolade Globa l Film Festival دریافت کرده است.

یاسر طالبی در بخش کارگردانی نیز از جشنواره کارولینای شمالی «The North Carolina Film Award’s» جایزه دریافت کرد و حسن رستمانی جایزه بزرگ بازیگری را از فستیوال فیلم یاس در بخش سینمای آسیا دریافت کرد. محمود رضا مافی نیز جایزه بهترین فیلمبرداری را برای این فیلم از جشنواره مردمی عمار دریافت کرده بود.

«فرزندان» بیش از ۵۰ حضور بین المللی را تجربه کرده است.

2437929

حسن رستمانی، ویکتوریا لوشنیکووا، حسین میرزاقلی، مهرتاش سعیدی، پگاه کاکاسلطانی و هانیه جهان شاهلویی از بازیگران فیلم هستند.

به گزارش مهر،در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند.