علت نگرانی مسئولین حفاظت علی خامنه ای به هنگام نماز بر پیکر هاشمی رفسنجانی! در گفتگوی ویدئویی با فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی؛ اختصاصی خبرنامه ملّی ایرانیان

5
2287

نگرانی مسئولین حفاظت آقای خامنه ای به دلیل قطع ارتباط دستگاهی است که مدتی است در سینه ایشان کار گذاشته اند. اگر توجه کنید شخصی به نام حاج وحید که از نزدیک ترین اشخاص به وی می باشد هنگامی که آقای خامنه ای پس از پایان نماز بر سر تابوت آقای رفسنجانی زانو زد، پس از لحضه ای کوتاه با اشاره دست از شخصی می خواهد که جلو بیاید و سینه آقای خامنه ای را وارسی کند. آن شخص نشسته جلو آمد و دست در گریبان آقای خامنه ای می کند و سپس شخص دومی هم همین کار را تکرار می کند و هر دو با اشاره سر به حاج وحید اطمینان می دهند که همه چیز روبراه است .
دیده می شود هنگامی که آقای خامنه ای بر پا می خیزد یکی از این دو نفر باز هم برای کنترل مجدد دستگاه دست خود را به سینه خامنه ای می برد که این بار خامنه ای با دست چپ خود دست او را پس می زند.
این صحنه به ما نشان می دهد که آقای خامنه ای به دلیل بیماری و نگرانی اطرافیانش بصورت 24 ساعته زیر کنترل پزشکی قرار دارد.

این دستگاه یکی از آخرین پیشرفت ها در علم پزشکی است که به آن پزشکی بیسیم یا از راه دور گفته می شود. اندازه های این دستگاه کوچکتر از مغز یک خودکار می باشد که در کمتر از یک دقیقه می شود آن را زیر پوست در ناحیه سینه و قلب کار گذاشت. سپس دستگاه با یک نرم افزار به تلفن موبایل وصل می شود البته می توان این دستگاه را از راه اینترنت به کامپیوتر و دستگاه کنترل مخصوص هم وصل کرد.
این دستگاه مدرن در سال 2014 میلادی برای نخستین بار در فرانسه به یک دختر بچه چهار ساله که به دلیل نوعی بیماری ناشناخته دچار غش می شد وصل شده است و قادر به کنترل بسیاری از حرکات بدن می باشد.

بر پایه اخبار رسیده از ایران هنگام برگزاری مراسم نماز و تشییع پیکر آقای رفسنجانی گفته شد که طبق عادت همیشگی رژیم به دلایل امنیتی کلیه ارتباطات تلفنی و اینترنتی را در محدوده برگزاری مراسم قطع کرده بود و این می تواند دلیل قطع ارتباط دستگاه آقای خامنه ای و نگرانی تیم پزشکی وی باشد.

با بررسی این مسئله می توانیم نتیجه بگیریم که وجود چنین دستگاهی که از راه دور قابل ردگیری می باشد برخی از مسئولین سپاه پاسداران و مسئولین امنیتی رژیم را قادر می سازد که همه حرکات خامنه ای را زیر نظر داشته باشند و پیش از همه حتی بستگان وی متوجه مرگ احتمالی او بشوند و قادر هستند پیشگیری های لازم را انجام دهند.
البته باید توجه داشت که با پیشرفت های تکنولوژی در جهان و مسائلی که در رابطه با هک کردن سیستم های تلفنی و اینترنتی که تاکنون اتفاق افتاده دیگر کشور هایی که دارای فن آوری پیشرفته و برخوردار از سازمان های اطلاعاتی قدرتمند هستند آنها نیز از مرگ خامنه ای زودتر از مردم ایران آگاه شوند.

لینک مصاحبه دریوتیوب خبرنامه ملّی ایرانیان: https://www.youtube.com/watch?v=-cwbXEUQJPE

مقاله قبلیسیامند رحمان نامزد دریافت جایزه جهانی لاروس شد
مقاله بعدی” تلنگر ” بخش بیستم، بر بهشت و جهنمی که… !
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...

5 نظرات

  1. بابا اين مزخرفات چيه
    ميكروفون رو كه صدا رو به دوربين و سالن ميده رو ميخوان در بيارن كه نميتونن خامنه اي كه بلند ميشه خودش ميكنه ميده دست يارو
    اين مهملات چيه اقاي كارشناش اطلاعاتي اخه پناه بر خدا
    فرزاد جان اينا چيه منتشر ميكني اخه اختصاصيم زدي روش

  2. اگر طبق گفته ی شما این دستگاه زیر پوستیست، پس اون آقایون نمیتونستند دستگاه رو با دست به اون صورت از روی لباس چک کنند. من فکر میکنم که میکروفون رو داشتند چک میکردند و این خبر درست نیست.

    • نیازی بہ روشن بودن میکروفن نبودہ رفیق کہ بخوان چک کنن،نماز تموم شدہ بودہ تا لحظہ اخر نمازش ھم میکروفنش کار میکرد،اون پیریہ کہ دستشو برد تو لباس آغا پزشک مخصوص اوشونہ

  3. در پاسخ منتقدین محترم بایستی بگویم؛
    اول اینکه، این اتفاق در پایان وقت نماز بود و دیگری نیازی به صدا و میکروفون نبود، و میکروفون های این روزگار را روی یقه لباس یا پشت یقه و حتی روی عبا نصب می کنند و نیازی نیست درون گریبان آقای خامنه ای را جستجو کنند. میکرفون باید به لب ها نزدیک باشد و روی لباس و نه به سینه و قلب و درون لباس.
    دوم اینکه، اگر مشکل میکروفون بود همان حاج وحید نزدیک تر به خامنه ای و بلکه به او چسبیده بود و او خودش این کار را انجام می داد و آنقدر با نگرانی از کسان دیگری دعوت نمی کرد که با آن حالت بیایند و بررسی کنند. هر دو نفر با دستشان داخل گریبان خامنه ای را جستجو می کردند.
    سوم اینکه، برای آزمایش میکرفون نیاز ی به تخصص نیست این روز ها هر کسی می تواند اینکار را انجام دهد ویک نفر هم کافی است نه دو نفر!
    چهارم اینکه، معمولاً در چنین مراسمی بیش از یک میکروفون و درجا های مختلف نصب می کنند. و قطع میکروفون چیز مهمی نیست که دونفر به آن ترتیب بیایند برای آزمایش میکروفون، مگ راینکه مسئله جدی و حیاتی باشد.
    پنجم اینکه، معمولاً پس از آزمایش میکروفون آن را تست می کنند یا فوت می کنند یا حرف می زنند تا ببینند درست شده است یا نه، در این مورد ، هردو نفر تنها با اشاره سر تاًیید کردند همه چیز روبراه است و خامنه ای هم نه فوتی کرد و نه صدایی در آورد.
    ششم اینکه، خامنه ای بیمار است و دو سال پیش هم زیر عبایش در ناحیه شکم یک برآمدگی نسبتاً بزرگ مشاهده می شد که برخی گفتند این کیسه جمع اوری ادرار می باشد و برخی معتقد بودند می توان دیک دستگاه پزشکی باشد.
    هفتم اینکه، این روز های با پیشرفت های پزشکی بی شک خامنه ای بیمار را زیر نظردارند و دستگاه های مختلف و پیشرفته پزشکی این کار را آسان کرده است. مطمئن باشید روی بدن آقای خامنه ای بیش از یک دستگاه نصب شده است.
    سا لها است که درکشور های پیشرفته مردم در بدن جانوران خانگی خود بوسیله دامپزشک با پرداخت چند ده یورو یک تراشه الکترونیکی نصب می کنند که از طریق اینترنت در هر زمان قادرند بدانند جانورشان در کجا است و اگر گم شد او را با جی- پی -اس ردگیری می کنند. در برخی از کشور های اروپایی همین تراشه را زیر پوست برخی از بیماران نصب می کنند و همه حالت های بیمار را زیر نظر دارند.
    به همین ترتیب برای کسانی که در محل های کار خود تنها هستند و یا خطر آنان را تهدید می کند و یا بیماری ها قلبی و مغزی دارند، نوعی ساعت هم مدل زنانه و مردانه وجود دارد تا درصورت لزوم با فشار روی آن به مرکز پلیس یا اورژانس خبر می دهد و می توان ساعت ها را بگونه ای تنظیم کرد که بر اثر بیجرکت ماندن دست بیش از یک دقیقه بطور اتوماتیک به مرکز پلیس یا اورژانس اخطار می دهد. البته این نوع ساعت برای زمان خواب هم تنظیم می شود تا به ضربان نبض حساسیت نشان دهد.
    همچنین روی اتومبیل های مدرن همین تراشه را نصب کرده اند که می تواند درهر زمان بگوید این اتومبیل درکجا است، در چه حالتی می باشد، خاموش است یا روشن، و بسیاری اطلاعات دیگر. در رخداد تروریستی شب سال نو در برلین کامیونی که بوسیله تروریست ربوده شده بود هنگامی که با سرعت بسوی جمعیت می رفت پس از چند لحظه بطور خودکار قفل شد و از کار افتاد و از کشتار بیشتر جلوگیری شد. سپس در بررسی های پلیس روشن شد که دفتر شرکت حمل و نقل لهستانی مالک کامیون بطور دقیق و اتوماتیک همه حرکات کامیون را ضبط کرده بود.

  4. ای بابا ای بابا اگه این کارشناس اطلاعاتی من خدا هستم
    خجالت بکشید هر مزخرفی را به اسم دکتر و پرفسور کارشناس وو درج ندهید این باعث شده این نوع رسانه ها کوچکترین ارزشی نداشته و نخواهند داشت.
    نابودی آخوند با امثال این آقایان کار دشواری است چون اول باید این خوش مغزها را کنار زد تا افراد لایق بتوانند کاری بکنند کاردان نه مثل اینها که فقط عشق مطرح شدن دارند با تیترهای دروغین در فضای مجازی

نظرات بسته است