ضرب و شتم معلم و سرایدار یاسوجی در مدرسه

2
578

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأیید خبر ضرب و شتم معلم و سرایدار مدرسه متوسطه اول شهید قدوسی منطقه بلهزار یاسوج گفت: این اتفاق هنگامی رخ داد که یکی از معلمان مدرسه، دانش آموزی را به دفتر مدرسه ارجاع می دهد.
هادی زارع پور افزود: این دانش آموز نیز به خانه مراجعه کرده و عده ای از نزدیکان را برای برخورد فیزیکی با معلم به مدرسه می فرستد که این افراد هم علاوه بر ضرب و شتم شدید سرایدار مدرسه که قصد جلوگیری از ورود آن ها به مدرسه را داشت، آن معلم را هم کتک می زنند.
وی گفت: آقای خرم روز سرایدار مدرسه که از جانبازان جنگ تحمیلی است، به علت شدت ضرب و شتم با سلاح سرد به اورژانس منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری قاطع آموزش و پرورش در این خصوص خبر داد و افزود: برای جلوگیری از چنین کارهایی و همچنین حفظ شأن فرهنگیان، به دستگاه قضایی شکایت کرده و به جد پیگیر این اقدام زشت و زننده هستیم.

2 نظرات

  1. یک عمر معلمان بی فرهنگ دانش آموزان را زدن حال زمان انتقام دانش آموزان شده امید به روزی که انسانیت و حریم انسانها رعایت شود

    • چرت نگوووو ….. اگر معلمان نبودند الان نمی تونستی با این ادبیات سخیف علیه شان لجن پراکنی کنی . اینو بفهم جناب امیر که جامعه ی امروز ایران به برکت علما بیماره بیمار ، در همه ی اقشار جامعه سقوط اخلاق و وجدان به وفور دیده میشه ، پس شما عقده های فردی خودت را بر سر معلمین که اکثریتشان شریف و زحمت کش هستند خالی نکن .

نظرات بسته است