شرایط و مقررات

مقررات استفاده از خبرنامه ملی ایرانیان:

در وب سایت خبرنامه ملّی ایرانیان شما میتوانید نظر خود را در زیر هر مطالب نوشته و همچنین میتوانید مستقیما نوشته خود را برای درج در خبرنامه از طریق ایمیل ارسال کنید.ما متعهد به حفظ حریم خصوصی کابران و بازدیدکنندگان سایت مطابق با قوانین اتحادیه اروپا GDPR  هستیم.

لطفا نکات زیر را رعایت کنید:

۱- به فارسی بنویسید. نظرات و مطالبی که بصورت پنگلیش نوشته شوند درج نخواهد شد.

۲- مطالب و با نظرات توهین آمیز؛ حاوی کلمات رکیک؛ اشاعه خشونت؛ آموزش ساخت بمب و یا هرگونه سلاح مخرب؛ آموزش هک؛ پورنوگرافی؛ تبلیغ برای یک وبسایت و شخص، شرکت و یا گروه خاص؛ نژادپرستی؛ تجزیه طلبی؛ تهمت، افترا، دروغ و یا تهدید؛ مطالب بدون سند و مدرک، در وبسایت درج نخواهد گردید. درصورت عدم توجه به این نکات، اکانت شخص خاطی بدون هیچ اخطار قبلی ای مسدود خواهد شد.

۳- به قانون حق تالیف احترام بگذارید. بدون کسب اجازه از محتوی دیگران استفاده نکنید و درصورت نوشتن مطلب از منبع و یا منابع دیگر، ماخذ و یا منابع خود را نیز بنویسید.

۴- به چالش کشیدن هر نوع اندیشه، فکر و ایدئولوژی؛ نقد ادیان، خدا و پیغمبران؛ نقد تاریخ، اشخاص و گروه ها تا هنگامی که نکات اشاره شده در بخش ۲ مقررات استفاده از وب سایت را نقض نکند، نه تنها بالامانع است، بلکه خبرنامه ملّی ایرانیان از دریافت چنین مطالبی استقبال خواهد کرد.

۵- سایت خبرنامه ملّی ایرانیان مسئولیتی در قبال مطالب مربوط با نرم افزار و سخت افزار و صدمات احتمالی حاصله نخواهد داشت. مسئولیت استفاده از دستورالعمل ها، راه کارها و یا پیشنهادات نوشته شده در مطالب مربوط به این بخش ها به عهده مخاطب است.

۶- در صورت مشاهده هر نوع حرکت مشکوک در جهت تخریب و یا نفوذ و هک کردن سایت خبرنامه ملی ایرانیان دسترسی فرد و یا افراد دخیل در این کار بدون اعلان قبلی مسدود خواهد شد.

اطلاعات مربوط به این بخش در دوره های زمانی گوناگون بروز رسانی خواهد شد و این شما هستید که مسئول بازدید و خواندن مطالب این بخش می باشید.

خبرنامه ملی ایرانیان

تاریخ به روز رسانی : ۱۳۹۸/۱۲/۰۳