سیامند رکورد شکست و طلا گرفت

1
414

نمایندگان دسته ۱۰۷+ کیلوگرم پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب مدال های طلا و نقره برنز بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شدند.

 در ادامه رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸، سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی نمایندگان دسته ۱۰۷+ کیلوگرم کشورمان به مصاف ۴ وزنه بردار از کشورهای عراق، قرقیزستان، عربستان و ژاپن رفتند و موفق به کسب مدال های طلا و نقره این دسته شدند.

سیامند رحمان در نخستین حرکت وزنه ۲۷۳ کیلوگرمی را مهار کرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه ۲۹۳ کیلوگرمی را به راحتی بالا برد تا علاوه بر قطعی شدن مدال طلایش رکورد آسیا و بازی های پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود بشکند. سیامند برای سومین حرکت وزنه ۲۹۵ را انتخاب کرد که با مهار این وزنه بار دیگر رکورد آسیا و بازیهای پاراآسیایی را ارتقا داد.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشورمان در این دسته به ترتیب موفق به مهار وزنه های ۲۳۸، ۲۴۱ و ۲۴۸ کیلوگرمی شد تا مدال نقره این دسته هم به ایران برسد.

وزنه بردار عراقی با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی مدال برنز را از آن خود کرد.

تیم ۱۰ نفره پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا (صلحی پور، جعفری، رستمی و رحمان)، ۴ نقره (یوسفی، مرادی، غریب شی و پورمیرزایی) و ۲ برنز (محمدی و رضی) شد.

کریمی رکورد ایران را شکست و برنز گرفت

محمدحسین کریمی جهان آبادی نیز توانست برای ایران مدال کسب کند.

به گزارش ایسنا؛ او که در رشته شنا، ماده 50 متر کرال سینه کلاس S 12 شرکت داشت با رکورد 26 ثانیه و 24 صدم ثانیه به مدال برنز رسید. رکورد ملی در این رشته 27 ثانیه و 09 صدم ثانیه بود که کریمی به میزان 85 صدم ثانیه ارتقا داد.

1 نظر

نظرات بسته است