ساشا بارون کوهن از پروژه فردی مرکوری کنار کشید..

0
1391

بازیگر فیلم‌های «بورات» و «بینوایان» که قرار بود در فیلمی زندگی‌نامه‌ای به نقش موزیسین و خواننده اصلی گروه راک کویین ظاهر شود، از این پروژه کنار رفت.

به گزارش  خبرآنلاین، ساشا بارون کوهن ظاهرا به خاطر اختلاف نظر کاری با دیگر اعضا گروه راگ بریتانیایی از حضور در پروژه منصرف شده است.

برایان می گیتاریست و راجر تیلور درام گروه کویین هر دو به عنوان مشاور با این پروژه که درباره فردی مرکوری خواننده اصلی گروه است، همکاری می‌کنند. با موافقت کارگردان، فیلمنامه در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وبسایت ددلاین گزارش داد بارون کوهن می‌خواست فیلم تیره‌تر از چیزی باشد که اعضاء گروه در نظر دارند.

این پروژه فعلا بی‌نام بر سال‌های منتهی به حضور گروه کویین در کنسرت‌های معروف به Live Aid در سال 1985 متمرکز است. این مجموعه کنسرت‌ها با حضور تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس دنیای موسیقی با هدف کمک به قحطی‌زدگان اتیوپی برپا شد.

Freddie-Mercury-Sacha-Baron-Cohen

بارون کوهن اولین بار سال 2011 برای بازی در نقش مرکوری ابراز علاقه کرد. بازی در نقش مرکوری می‌توانست یک تغییر مسیر کاری برای کمدینی باشد که برای بازی در نقش شخصیت‌هایی بسیار ناخوشایند و بی‌ادب در فیلم‌هایی چون «بورات» شهرت دارد.

این بازیگر 42 ساله لندنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه کمبریج است، اوایل سال‌های 2000 با بازی در مجموعه تلویزیونی « Da Ali G Show» به شهرت رسید.

بارون کوهن پارسال در دو فیلم «دیکتاتور» و «بینوایان» بازی کرد و یکی از صداپیشه‌های فیلم انیمیشن «مادگاسکار 3» هم بود. «سوئینی تاد: آرایشگر شیطان‌صفت خیابان فلیت»، «برونو» و «هوگو» از دیگر فیلم‌های اوست.

پروژه فردی مرکوری را تام هوپر کارگردانی می‌کند. پیتر مورگان یکی از فیلمنامه‌نویسان پروژه است. این فیلم با مشارکت شرکت «جی‌کی فیلمز» متعلق به گراهام کینگ، «ترایبکا پروداکشنز» با مدیریت رابرت دنیرو و جین رزنتال و شرکت «کویین فیلمز» ساخته می‌شود.

مرکوری متولد زنگبار در آفریقا بود. خانواده او از پارسیان زرتشتی منطقه گجرات در غرب هندوستان بودند. او گروه کویین را سال 1970 تشکیل داد و تا سال 1991 که در 45 سالگی درگذشت، خواننده اصلی این گروه بود.

بیش از 170 میلیون نسخه از آلبوم‌های کویین تاکنون به فروش رسیده و از جمله‌های ترانه‌های معروف این گروه می‌توان به We Will Rock You، We Are the Champions و Bohemian Rhapsody اشاره کرد.