حضور جان تراولتا در فیلمی درباره مسابقات اتومبیل‌رانی

0
366

بازیگر و خواننده سرشناس برای ساخت درام «رنگ معامله» به زودی مقابل دوربین قرار می‌گیرد.

در حالی فیلمبرداری فیلم جدید جان تراولتا به زودی آغاز می شود که کمپانی سازنده آن قصد دارد امتیاز فیلم را در جشنواره تورنتو به خریداران عرضه کند.

این در حالی است که عکاسی رسمی فیلم در آلاباما در دست انجام است.

داستان این فیلم درباره رابطه پدر-پسری در مسابقات اتومبیل‌رانی است و این فیلم را کارزان کادِر کارگردانی می‌کند. کار فیلمبرداری در نیمه سپتامبر شروع می‌شود.

فیلمنامه «رنگ معامله» توسط کریگ ولش و گری گرانی نوشته شده و داستان درباره فراز و فرود در مسابقات اتومبیل‌رانی است. پدری که از اسطوره‌های رقابت‌های اتومبیل رانی بوده حالا در چرخه‌ای از رقابت‌ها رودرروی پسرش قرار می‌گیرد که این مسابقات را با عشق پی می‌گیرد.

جان تراولتا، تونی سبستین، مایکل مدسن، شانیا توین و کوین دان در این درام بازی می کنند.

تهیه کننده رقابت‌های اتومبیل‌رانی در پیست خاکی را یکی از هیجان‌انگیزترین رقابت‌های اتومبیلرانی خواند که در عین حال بسیار خطرناک هم هست. وی گفت: داستان ما ریشه در خطر سرعت دارد و در عین حال شخصیت‌های قوی و متعددی در این فیلم داریم.

جان تراولتا بازیگر و خواننده آمریکایی از ۱۷ سالگی وارد حرفه نمایش شد و نخستین نقش قابل توجه سینمایی‌اش را در فیلم ترسناک سال ۱۹۷۶ «کری» به دست آورد. وی در ۲۴ سالگی به یکی از جوان‌ترین بازیگران نامزد اسکار تبدیل شد و برای «تب شنبه‌شب» یکی از پنج نامزد دریافت اسکار بازیگری بود. وی با «داستان‌های عامه‌پسند» تارانتینو بار دیگر نامزدی جایزه اسکار را کسب کرد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، تراولتا سال پیش با فیلم‌های «در دره‌ای از خشونت» ساخته تی وست  و «من غضب‌ام» ساخته چاک راسل راهی سینماها شد و بازیگر سریال «داستان جنایی آمریکایی» ساخته اسکات الکساندر و لری کارازوسکی بود. در این سریال که داستان حقیقی پرونده قضایی بعضی از معروف‌ترین چهره‌های جنایی تاریخ را تعریف می‌کرد تراولتا در نقش رابرت شاپیروی وکیل ظاهر شد.