حادثه برای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان در دوسلدورف

0
468

هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان پس از فرود در فرودگاه دوسلدورف آلمان دچار حادثه شد. در هنگام نشستن دود شدیدی از چرخ هواپیما برخاست. همه مسافران هواپیما توانستند به سلامت از آن خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری آلمان یک هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان روز پنجشنبه ۱۵ تیر (۶ ژوئیه) هنگام نشستن بر باند فرودگاه دوسلدورف آلمان دچار حادثه شد. با برخاستن دود شدید از چرخ این هواپیما نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند. سخنگوی فرودگاه دوسلدورف گفت که همه ۸۱ مسافر این هواپیما توانستند بدون هیچ مشکلی از طریق پلکان ویژه از هواپیما خارج شوند. این هواپیما از تهران عازم دوسلدورف بود.

به دلیل انجام عملیات نیروهای آتش‌نشانی شماری از پروازهای فرودگاه دوسلدورف با تاخیر انجام گرفت. سخنگوی فرودگاه دوسلدورف اطلاع داد که احتمال می‌رود پروازهای بعدی این فرودگاه در ساعات آینده شامگاه پنجشنبه نیز با تاخیر زمانی صورت گیرد.  

بیشتر بخوانید: عبور هواپیماهای شرکت ماهان‌ایر از فضای عربستان ممنوع شد

به گزارش دویچه وله؛ در نوامبر ۲۰۱۵ قطعاتی از یک بوئینگ ماهان که در حال عزیمت به بندرعباس بود در حوالی اسلا‌م‌شهر سقوط کرد. هواپیما مزبور با ۴۲۶ مسافر در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد و مسافران با هواپیمای دیگری به پرواز خود ادامه دادند.