حاجیه معصومه معاون حاجی حسن روحانی؛ بقلم دکتر اسکندر دلدم

0
853

حاجیه معصومه ابتکار دختر حاج تقی ابتکار از زنان سیاست پیشه دوزیست است!
یعنی گروه خونش هم به اصلاح طالبان می‌خورد هم به اصول لولو طالبان!
انقلاب که شد پدرش به نام آ تقی ابتکار رئیس سازمان تخریب محیط‌زیست ایران شد.
ازقضا با پدرش که تازه از آمریکا به ایران برگشته و پست گرفته بود آشنایی داشتم و یک روز در خیابان ویلای تهران به ملاقاتش رفتم و یک جلد کتاب نفیس مشتمل بر شرح جانوران بومی ایران به‌رسم یادگار به من هدیه کرد.
این دختر هم که در آمریکا متولدشده، رشد و نمو کرده و بزرگ‌شده بود همراه بابایش به تهران آمد تا همراه اشغالگران سفارت آمریکا از دیوار خود را بالا بکشد و امکان بالا رفتن خود از مناسب دولتی را فراهم بیاورد!
اشغال سفارت آمریکا که مطابق قوانین نافذ و مصرح بین‌المللی خاک آن کشور محسوب می‌گردد و از هرگونه تعرض مصون است و اشغال آن به‌منزله اشغال خاک آمریکا می‌باشد با خونسردی از طرف دولت آمریکا پذیرفته شد و حتی شایع شد که آمریکا از اشغال سفارت خود راضی به نظر می‌رسد!

2014416223729602850354

اشغال سفارت آمریکا اگرچه برای ملت ایران و منافع ملی ایرانیان زیان‌آور بود و بهانه به دست آمریکا برای مصادره صدها میلیارد دلار دارایی‌های ایران را داد و عراق با اشاره آمریکا هشت سال جنگ تمام‌عیار و نابودگر ملک و ملت را به ایران تحمیل نمود اما برای Mery خانم (معصومه کنونی) سودآور بود و این دختر بزرگ‌شده آمریکا و شهروند آمریکا در زمان اشغال سفارت با یکی دیگر از اشغالگران ازدواج کرد و پس از پایان گروگان‌گیری هر دو به نان و نوایی رسیدند!
مری (معصومه) مدارج دولتی را هشت پله یکی و جهشی طی کرد و با جا زدن خود در بین اصلاح طالبان به پست و مقام رسید و ازآنجاکه هم شش دارد و هم آب‌شش در دوران هر دو جناح همیشه بر سرکار بوده است!
شوهرش هم همان کسی است که در دوران باشکوه زعامت اوس محمود احمدی‌نژاد آرادانی واردکننده بنزین غیراستاندارد به کشور بود و باعث مرگ زودرس هزاران نفر براثر استنشاق سموم کشنده بنزین‌های غیراستاندارد شد!
یعنی ضعیفه رئیس سازمان محیط‌زیست و قانوناً مکلف به حراست و حفاظت از آب‌وهوای کشور بود و شوهر مخرب محیط‌زیست مملکت!
با پایان دور اول سواری گرفتن حاج حسن روحانی از امت شته‌زده و همیشه در کما (!) تصور می‌شد این ضعیفه به کارخانه‌داری و رفت‌وروب و بچه‌داری برگردد اما با جابجایی پست‌ها مجدداً وی را در پست معاونت رئیس‌جمهور قرار داده‌اند!
به نظر می‌رسد عده‌ای پانسیونر دائمی کابینه هستند و عضویت در دولت ارث پدری آن‌هاست! (بابای معصومه هم رئیس سازمان محیط‌زیست و معاون رئیس جم بول بود) و یا چه‌بسا از جای دیگری برای اشتغال دائم العمر این اشخاص بی‌تدبیر و ناکارآمد سفارش و توصیه می‌رسد!
الله و اعلم بحقایق الامور