جان دادن زن فقیر به خاطر نداشتن هزینه های زایمان در بیمارستان سلماس

0
507

 در بیمارستانی در شهرستان سلماس از توابع استان آذربایجان غربی،یک زن حامله که به تشخیص دکتر باید با عمل جراحی فرزند خود را به دنیا می آورد به خاطر نداشتن هزینه های عمل مجبور به زایمان طبیعی شده و جان خود را از دست داد.
همسر این زن حامله به اسم “ولی” یک کارگر روزمزد بوده که می گوید بیمارستان برای عمل جراحی همسرم از من هزینه میلیونی خواسته و وقتی به آنها توضیح دادم که از عهده تامین چنین هزینه ای بر نمی آیم،همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کردند که در بحبوحه تولد نوزاد جان خود را از دست داد.

این کارگر روزمزد که در بخش ساختمانی کارگری کرده و مزد ناچیزی دریافت می کند،با اشک در چشمهایش از بی رحمی مسئولان بیمارستان شهرستان گفته و تاکید می کند مسئولان بیمارستان توجهی به وضعیت بد مالی او نکرده و گفتند صرفا در ازای پرداخت هزینه مورد نظر حاضر به عمل همسرم هستند و با شروع درد زایمان وقتی موفق به تامین هزینه فوق نشدم آنها بی رحمانه همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کرده و او را کشتند.

او می گوید در بیمارستان شهر سلماس،پول تنها چیزی است که پزشکان و مدیران بخش می شناسند و کسی که پول نداشته باشد بی رحمانه مثل همسرم باید جان بدهد.

به گزارش روزنو، به جز همسر این زن که مسئولان بیمارستان شهر سلماس به خاطر هزینه های عمل او را مجبور به زایمان طبیعی کرده و این حادثه اتفاق افتاده است و خانواده این زن از حادثه پیش آمده به شدت متاثر و شوکه شده اند و از بیمارستان به خاطر این اتفاق شکایت کرده اند.
خانواده زن متوفی می گویند اقدام بیمارستان سلماس بی رحمانه ترین کاری بود که در حق یک زن حامله کردند و با اجبار او به زایمان طبیعی به خاطر نداشتن پول جانش را از دست داد.
همسایه ها و اطرافیان هم در مورد زوج فقیر می گویند آنها در یک اتاق کوچک اجاره ای زندگی می کردند و زندگی بسیار فقیرانه داشتند.