تصاویر جدید فیلم «ریدیک3» با بازی «وین دیزل»..

0
1168

استوديوي يونيورسال مجري طرح اين فيلم از اکران آيمکس «ريديک3» در 6 سپتامبر 2013 خبر داده است.

به گزارش سینما خبر؛ «ريديک3» با بازي «وين ديزل» در نقش اصلي ، ماجراي تنها انسان روي سیاره و مقابله او با موجودات فضايي است.

استوديوي يونيورسال مجري طرح اين فيلم از اکران آيمکس «ريديک3» در 6 سپتامبر 2013 خبر داده است. اين اکشن تخيلي درجه R به کارگرداني و نويسندگي «ديويد تاوهي» کارگردان معروف فيلم «گريز از مرکز» ساخته مي شود.

تا كنون دو قسمت از اين فيلم با بازي «وين ديزل» به نمايش در آمده است. قسمت سوم اين اكشن به قلم ديويد تاوهي و جيم ويت، ريديك را در حالي به تصوير مي كشد كه با خيانت همنوعان خود در يك سياره بدون سكنه رها مي شود و براي بقا مجبور به مقابله با بيگانگان فضايي مي شود كه همين روند او را به موجودي قدرتمند و خطرناك تبديل مي كند.

«بوکيم وود باين» ، «کنراد پلا» ، «جودي مولا» ،‌«کري هيلسون» ،‌ «رائول تروجيلو» و «نولان فانک» از ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

ون دیزل (به انگلیسی: Vin Diesel)‏ با نام اصلی Mark Sinclair Vincent (زاده ۱۸ ژوئیه ۱۹۶۷) بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است .

معروف‌ترین فیلم‌های او سریع و خشمگین و سه ایکس است. او موسس کمپانی تولیدی One Race Films است.

مادر او یک روانشناس و ستاره شناس ایتالییایی-یهودی و پدرخوانده‌اش در ساخت خانه‌های هنرمندان در روستای Greenwich نیویورک بود، او هرگز پدر واقعی خود را نشناخت. دوره پیشرفت زندگی وین از زمان کار کردن با کمپانی New York repertory شروع شد. در ۱۷ سالگی او به ورزش و بدنسازی پرداخت و پس برای اینکه درآمد بیشتری بدست بیاورد نگهبان کلوپ‌های معروف شهر شد، و در این زمان بود که او نام خود را به Vin Diesel (وین دیزل) تغییر داد. وی با فیلم سیاه مثل زغال در نقش یک قهرمان ترانس پا به عرصه ی سینما گذاشت.