تسخیر دنیای مجازی با تبلیغات رایگان در تلگرام و درآمد میلیاردی

0
186

تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.

نیکولای و پاول دوراو توسعه دهندگان و پایه‌گذاران این اپلیکیشن امروز اعلام کرده‌اند که ترافیک روزانه‌ی تلگرام به ۱۰ میلیارد پیام رسیده است. این رقم بسیار جالب توجه است چرا که تا ۸ ماه پیش روزانه اندکی بیش از یک میلیارد پیام در سرورهای این اپلیکیشن پیامرسان رد‌ و‌ بدل می‌شد. با عرضه‌ی تلگرام سیل عظیمی از کاربران فیسبوک، واتس‌اَپ و وایبر به این اپلیکیشن کوچ کردند که این نیز عاملی برای افزایش کاربران و ترافیک تلگرام است. اپلیکیشن واتس‌اَپ تا ماه ژانویه روزانه ۳۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌کرد.
به گزارش تارنمای صبحانه؛ پایه گذاران این اپلیکیشن می کویند: ما نسخه‌ی آ‌ی‌او‌اس تلگرام را دو سال پیش عرضه کردیم که با محبوبیت نسخه‌های متعدد، با پیام‌های رد و بدل شده‌ در سرورهای این اپلیکیشن روزانه به ۱۰ میلیارد رسیده است. این رقم تنها مختص به پیام‌های متنی است که بین کاربران رد و بدل می‌شود؛ ما از این بابت بسیار خرسند هستیم و از همه متشکریم.

علاوه بر نسخه‌ی تحت وب، تلگرام نسخه‌های بسیاری برای پلتفرم‌های متعددی از جمله آی‌اوس، اندروید، سیستم عامل کروم، مک و ویندوز فون دارد. البته اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگری نیز وجود دارند که عملکردی مشابه تلگرام داشته و پیام‌های رد و بدل شده را کدگذاری می‌کنند.

تبلیغات در تلگرام به عنوان محبوب ترین نرم افزار در حوزه شبکه های اجتماعی این روزها مورد نظر خیلی از برندها و مجموعه های نوین است که علاقه مند تبلیغ در حوزه های مختلف در عصر ارتباطات هستند. از این رو مجموعه تبلیغاتی آسایش چندین نسخه با خدمات مختلف جهت تبلیغات رایگان در تلگرام برنامه نویسی نموده است.

آشنایی با نرم افزار تلگرام

تلگرام ، Telegram یکی از بهترین و جدیدترین نسخه نرم افزار چت و پیام رسانی با محیطی بسیار امن و حفظ حریم شخصی کاربران است، چرا که شما می توانید تعیین کنید که در یک دوره زمانی معلوم تمام حافظه ذخیره شده از چت ها و گروه چت های شما از سرور پاک شود و خود سیستم نیز این کار را به صورت خودکار دوره ای انجام خواهد داد.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید:

– امکان ایجاد چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر 200 نفر
-امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر 1000 مگابایت
-ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر
-دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران
-در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
– 100 درصد رایگان

تبلیغات در تلگرام چیست؟

با نرم افزار ارسال پیامک انبوه رایگان در تلگرام به این مهم دست بیابید، بصرفه تبلیغ نمایید، بازخورد بهتری بگیرید.
کسب و کارهای نوین به دنبال توسعه شبکه فروش خود در هر مکان و زمانی هستند، با توجه به رشد شبکه های مجازی در اجتماع ، بستر مناسبی برای معرفی کالا و محصولات شما فراهم شده است که به معرفی خود بپردازید و برند خود را مطرح تر نمایید. بهرحال مسئله برندیگ جز دغدغه های اصلی برندها می باشد حتی برندهای خیلی بزرگ. چون عرصه رقابت بسیار قوی و شدید است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام مدتی است در ایران رواج پیدا کرده است و علاقه مندان زیادی را به سمت خود آورده است چون هم هزینه بسیار کمتری دارد و هم کیفیت بهتری دارد.

تبلیغات در تلگرام به عنوان محبوب ترین نرم افزار در حوزه شبکه های اجتماعی این روزها مورد نظر خیلی از شرکت ها و مجموعه های امروزی است که علاقه مند تبلیغ در حوزه های مختلف در عصر تکنولوژی هستند. مجموعه تبلیغاتی آسایش چندین نسخه با خدمات مختلف جهت تبلیغ در تلگرام برنامه نویسی نموده است.

امکانات نرم افزار تبلیغ در تلگرام نسخه حرفه ای تلگرام :

* برنامه نویسی شده در مدت زمان 110 روز و تست شده توسط 15 سیستم مختلف
* قویترین هسته نرم افزاری و بهترین الگوریتم ممکن
* عدم هنگ کردن نرم افزار در شرایط های مختلف
* عدم بهم ریختن و قاطی کردن نرم افزار در رزولوشن های مختلف مانیتورها
* سرعت بالای ارسال روزانه 72000 پیام در تلگرام
* تشخیص سریع غیر تلگرامی ها
* امکان ارسال متن، تصوی، فایل و استیکر
* دارای منوی تنظیمات و آپشنال بودن تمامی قسمت های نرم افزار جهت سهولت کار شما
* محیطی فارسی و بسیار ساده و کاربر پسند
* سازگاری با تمام سیستم عمل ها
* بدون نیاز به تولید خط مجازی
* عدم بلاک شدن خطوط ارسالی
* توقف ارسال در صورت قطع شدن اینترنت شما و اخطار دادن این اتفاق
* حذف اتوماتیک یا دستی خطوط ذخیره شده در دیتا بیس و ادامه ارسالها به صورت مداوم
* امکان گزارشگیری با جزییات و بدون جزییات
* امکان توقف ارسال به ساده ترین شکل ممکن همچنین امکان تغییر عکس و متن و … در حین ارسال
* گزارش آنلاین و لحظه ای برای ارسال ها
* پشتیبانی 24 ساعته نرم افزار

نرم افزار تولید خط مجازی با سرعت بسیار بالا : این نرم افزار ساده به شما امکان تولید خط نهایی برای استفاده در تلگرام را میدهد که بسیار کاربری ساده ای را دارد.

بزودی ورژن فوق حرفه ای نرم افزار تبلیغات در تلگرام مجموعه آسایش براساس API تلگرام وارد بازار می شود.این نرم افزار که نوع برنامه نویسی بسیار متفاوتی دارد همچنین دارای پتانسیل ارسال بسیار بالایی با سرعت فانتوم را دارد که ضمن ارسال با سرعت و کیفیت بسیار بالا ، سیستم شما را مشغول نمیکند و شما میتوانید همزمان با ارسال با سیستم کامپیوتری خود کار کنید.امکانات بیشماری در این نسخه تعبیه و طراحی شده است که بزودی درباره آنها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

از جمله امکانات نسخه فوق حرفه ای تبلیغات در تلگرام مجموعه تبلیغاتی آسایش

– ارسال روزانه بالای 200هزار پیام رایگان
– ارسال بدون نیاز به مشغول شدن سیستم شما
– ارسال در حداقل زمان ممکن ( به عنوان مثال 20 پیام در ثانیه)
– ارسال با بالاترین کیفیت ممکن به جهت نوع برنامه نویسی متفاوت
– و امکانات بیشمار دیگر

در نظر داشته باشید که امکان ارتقا نسخه به نسخه بالاتر وجود دارد پس در استفاده از نسخه فعلی با نام حرفه ای درنگ نکنید و هرچه سریعتر ارسالهای رایگان خود را آغاز نمایید.