بلانشت درگیر ماجرای ترور جان اف کندی شد..

0
450

کیت بلانشت بازیگر استرالیایی تبار سینما هم درگیر ترور مشکوک و سؤال برانگیز جان اف‌کندی رئیس‌جمهور وقت آمریکا که در دهه شصت میلادی اتفاق افتاد،می‌شود.

 این بازیگر با بازی در نقش اصلی درام دلهره‌آور و افشاگرانه«پرنده سیاه»، تماشاگران را به دوران قتل جان اف کندی می‌برد.

سازندگان فیلم از «پرده سیاه» به عنوان یک اثر روان کاوانه ترسناک اسم می‌برند، که حال و هوایی هیچکاکی دارد و یاد و خاطره تعدادی از فیلم‌های این استاد دلهره‌ سینما را زنده می‌کند.

خط اصلی قصه فیلم در ارتباط با ماجرای ترور رئیس‌جمهور وقت آمریکا و تئوری‌هایی است که در رابطه با ترور مشکوک وی وجود دارد.

کیت بلانشت در «پرنده سیاه» در نقش زن جوانی به نام جانت بازی می‌کند که مقیم شهر سیدنی استرالیا است و برای مراسم خاک سپاری پدر بزرگ خود، راهی لس‌آنجلس می‌شود.

پدربزرگ جانت یکی از مدیران جلوه‌های ویژه تصویری هالیوود بود که در زمان ترور کندی در شهر دالاس، مشغول تهیه فیلم‌های خبری بوده است.قصه فیلم، کمی پس از ترور کندی اتفاق می افتد.

 cate-blanchettnotesonascandal

به زودی جانت متوجه می‌شود پدر بزرگش اسراری در ارتباط با موضوع ترور جان افک‌کندی داشته، وی از ترس آنکه به قتل برسد این استاد را مخفی نگه داشته است.

حالا که این اسرار و استاد به دست جانت رسیده، جان او هم در معرض خطر قرار دارد. کشف این اسناد و اسرار جانت را مجبور می‌کند جست‌وجوی خود برای کشف حقیقت درباره قتل کندی و هویت واقعی پدربزرگش را آغاز کند.

«پرده سیاه» به صورت محصول مشترک آمریکا، فرانسه و استرالیا تهیه می‌شود و قرار است بخش اعظم صحنه‌های آن، در استرالیا فیلم‌برداری شود.

فیلم‌نامه فیلم را دیوید مامت نمایش‌نامه نویس سرشناس دنیای تئاتر نوشته است و خود او، وظیفه کارگردانی این درام دلهره‌آور هیچکاکی را به عهده خواهد داشت.

کلید فیلم برداری فیلم قرار است اوایل فصل پائیز زده شود. هزینه تولید پرنده سیاه، حدود 35 میلیون دلار برآورد شده است.

خبر تولید این فیلم در شرایطی پخش می‌شود که چند روز قبل اعلام شد لیوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو هم قرار است در درام سیاسی افشاگرانه تازه‌ای بازی کنند، که قصه‌اش در ارتباط با ترور کندی است.

فارس