برادران کوئن آوازهای یک موسیقیدان با گربه‌اش را منتشر می‌کنند..

0
411

برادران کوئن موسیقی فیلم جدیدشان “درون لوین دیویس” را که شامل 14 قطعه است، منتشر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، موسیقی متن این فیلم که شامل ترانه‌هایی از باب دیلن، جاستین تیمبرلیک و مارکوس مامفورد است، 17 سپتامبر منتشر می شود.

جدیدترین فیلم برادران کوئن که نمایش موفقی در کن داشت و با استقبال منتقدان روبه رو شد، حس موسیقی فولک سال 1961 را در برابر مخاطبانش قرار می دهد.

در این فیلم اسکار ایزاک در نقش شخصیت اصلی فیلم بازی کرده که برمبنای زندگی واقعی دیوید فن رانک یک موسیقیدان سبک فولک که همیشه گربه‌اش همراهش بود، ساخته شده است.


049143

در کنار او فیلم از گروهی از بازیگران مکمل چون کری مولیگان، جاستین تیمبرلیک و جان گودمن در نقش هنرمندان سبک جاز بهره گرفته است. در این فیلم از مجموعه 14 ترانه به عنوان موسیقی فیلم استفاده شده که تی بون برنت و جوئل و اتان کوئن تهیه‌کنندگانش بوده اند و ترانه های فولکی است که فن رانک و باب دیلن آنها را ساخته اند.

ترانه هایی از ایزاک، مولیگان و تیمبرلیک و مارکوس مامفورد از گروه مامفورد و پسران هم در این مجموعه جای دارند.

این فیلم که منتقد هالیوود ریپوتر از آن به عنوان فیلمی تاثیرگذار از شخصیت فردی که شبیه دیگر هم دوره ای هایش نبود یاد کرده 6 دسامبر راهی سینماها می شود.

“آخرین چیز در ذهن من” از برادران پانچ، “مرگ کویین جین” از اسکار ایزاک، “توفان ها روی اقیانوس” از نانسی بلیک، “وداع” از باب دیلن، “جاده کوهستانی سبز” از دیو ون رانک و “پانصد مایل” از جاستین تیمبرلیک، کری مولیگان و استارک سندز از جمله ترانه های این مجموعه هستند.