انتقال اورژانسی مصطفی دانشجو «وکیل زندانی دراویش» به بیمارستان..!

0
409

صبح شنبه مصطفی دانشجو از وکلای زندانی دراویش گنابادی در اثر بیماری تنفسی به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از  مجذوبان نور، آقای مصطفی دانشجو از وکلای دراویش گنابادی که از بیماری شدید تنفسی و آریتمی قلبی رنج می‌برد، صبح روز گذشته در اثر حلمه تنفسی به صورت اورژانسی به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

مصطفی دانشجو طی هفته‌های گذشته نیز چندین بار در پی تشدید بیماری تنفسی و حمله آسم به بهداری زندان اوین منتقل و تا پاسی از شب در بخش اورژانس بهداری این زندان تحت مراقبت قرار داشته است.

لازم به ذکر است که علیرغم وخامت حال این درویش گنابادی و تاکید پزشکان زندان مبنی بر انتقال هرچه سریعتر این زندانی عقیدتی به مراکز درمانی مجهز خارج از زندان، به دلیل دستوری که ابوالقاسم صلواتی رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب مبنی بر اعزام دراویش زندانی به مراکز درمانی خارج از زندان بایستی با تایید وزارت اطلاعات صورت گیرد، تا قبل از روز گذشته از اعزام مصطفی دانشجو به بیمارستان خارج از زندان ممانعت بعمل آمده که با تشدید وخامت حال آقای دانشجو و حمله تنفسی، وی به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است بنا بر نظریه پزشکان معالج، مصطفی دانشجو باید به دلیل بیماری آسم شدید و آریتمی قلبی، دسترسی مداوم به مراکز درمانی فوق تخصصی داشته باشد و ماهیانه توسط پزشکان فوق تخصص ریه معاینه شود. این وکیل زندانی آخرین بار در دی ماه سال گذشته به بیمارستان میلاد اعزام شد اما بلافاصله به دستور صلواتی و بدون طی دوره درمانی، شبانه به زندان اوین بازگردانده شد.