امید محمدنژاد درجه‌دار امنیتی نفوذی میان اقشار هنرمندان، دروایش و سرمایه‌داران، چه چیزی را انکار می‌کند؟

0
1426

کانال تلگرامی آمدنیوز طی گزارشی، اعلام کرد که «امید محمدنژاد» یکی از نیروهای امنیتی «ساحفاسا» و «ساس»، به عنوان مأمور نفوذی میان هنرمندان، سرمایه‌داران و دراویش گنابادی، وظیفه «جمع‌آوری پنهان» اطلاعات این اقشار را برای نیروهای امنیتی سپاه پاسداران بر عهده داشته و اطلاعات افراد مختلف را برای بهره‌برداری نیروهای امنیتی به طور مرتب برای این سازمان‌های امنیتی ارسال می‌کند.
پس از انتشار این گزارش، «امید محمدنژاد» طی واکنشی در یکی از شبکه‌های اجتماعی ضمن تکذیب گزارش منتشر شده نوشت: «علی‌رغم درخواست‌های مکرر برخی نهادها حاضر به هیچ‌گونه همکاری با آنان نشده است.» وی ادامه داد: به دلیل ارادتش به عرفان و تصوف، در تاریخ دهم آذرماه ۱۳۸۶توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت و «با افتخار و سربلندی» متحمل دوران طولانی حبس شده است.
اما واقعیت ماجرا چیست؟ چرا «امید محمدنژاد» دروغ گفته است؟
در همین رابطه شبکه رسانه ای بیان به ادامه افشاگری ها پرداخته که در زیر می خوانید:

«امید محمدنژاد» از تاریخ ۱۱ آذرماه ۸۶، لغایت ۲۳ دی‌ماه ۱۳۸۶، نه به خاطر ارادتش به عرفان و تصوف، بلکه به اتهام حمل و نگهداری سه قبضه سلاح کمری، مشارکت در افترای عملی و اخذ ۲۶۰ میلیون ریال رشوه، جمعا به مدت ۴۲ روز تحت بازداشت نیروهای امنیتی بوده که با دخالت دوستان امنیتی‌اش از بازداشت رها شده است. «ترکی» بازپرس شعبه یکم دادسرای نظامی نیروهای مسلح (دادسرای رسیدگی به جرائم نظامیان) که برای صدور حکم تحت فشار بود، در نهایت تعجب وی را به دلیل اخذ رشوه به یک‌سال حبس و به دلیل حمل سه قبضه سلاح غیر مجاز به یک‌سال و نیم حبس تعزیری محکوم کرده است. این در حالی است که مجازات حمل یک قبضه سلاح، دست‌کم پنج سال زندان است! وی پس از خلع سلاح توسط نیروهای امنیتی، برای جلب ترحم آنان فردی را اجیر کرد تا او را با چاقو بزند و گرچه در بیمارستان رسالت سیدخندان نیز ساعتی بستری گردید تا وانمود کند جانش در خطر است، اما به وی سلاح مجدد اعطا نشد. وی تصمیم گرفت از «محسن لره» سه قبضه سلاح خریداری کند که دو قبضه آن را در کیسه‌ی برنج منزل خواهرش مخفی کرد و با یکی از سلاح‌های غیرمجاز در شب دهم آذرماه سال ۸۶ بازداشت گردید.

«امید محمدنژاد» در حالی ادعا کرده که به خاطر ارادتش به تصوف و عرفان بازداشت شده که در بازجویی‌های مربوطه از تصوف و عرفان تبری جوییده و با صراحت نوشته که «تمامی اعضای خانواده‌ام حتی همسرم عضو این فرقه‌اند الا من!» وی پیش‌تر مدتی در اطلاعات ناجا هم بوده و پس از آن به اداره اطلاعات سپاه ناحیه شمال تهران (جماران) منتقل شده است. وی حتی از بسیجیان و سپاهیان نیز به نیروهای حفاظت سپاه گزارش ارسال کرده است. ارتباط وی با مسئولین این سازمان‌ها به قدری خوب بوده که کارهای مربوط به بازسازی منزل سرهنگ افشار از مسئولین رده‌بالای «ساحفاسا» در شهرک شهید محلاتی به وی واگذار شده بود.
جذب «امید محمدنژاد» با هدف «نفوذ» و «جمع‌آوری پنهان اطلاعات» از پرسنل سپاه و بسیج، ابتدا توسط «ساحفانمسا» (سازمان حفاظت اطلاعات نیروی مقاومت بسیج) صورت گرفته بود و مأمور رابط وی با «ساحفانمسا» نیز «ر.ح» بوده و پس از آن به «ساحفاسا» و «ساس» منتقل شده است. این انتقال پس از آن صورت گرفت که وی طی یک خوش خدمتی، دروغ و خیانت، داستانی ۳۰۰ صفحه‌ای را در سلول VIP مجموعه شهید مطهری علیه خانواده‌ی سردار سیدیحیی رحیم صفوی مشاور فعلی رهبری در امور نظامی نوشت و سلمان صفوی برادر وی که ساکن انگلستان است را به ام آی سیکس وصل کرد. وی در بخشی از این داستان که با عنوان «تخلیه اطلاعاتی حمزه و حمید» فرزندان رحیم صفوی عنوان شد نوشت که: «حمید صفوی با شخصی به نام ارسلان بدخشان که مافیای کوکائین است، ارتباط دارد و حمید صفوی، ارسلان بدخشان و چند نفر دیگر در زمانی‌که سیدیحیی رحیم صفوی در ماه رمضان سال ۸۴ و ۸۵ در سفر مشهد بوده، در منزل وی در شهرک غرب تهران بساط مشروب‌خواری و فسق و فجور به راه انداخته‌ بودند!»
«امید محمدنژاد» از پدرش که فرد VIP دراویش است نیز برای جمع آوری اطلاعات دکتر مردانی استفاده می‌کند، به طوری‌که اتاق پشت حسینیه دروایش در کرج که دکتر مردانی از آن برای جلسات خاص خود استفاده می‌کند، توسط عوامل «ساس» به تجهیزات شنود و جمع‌آوری اطلاعات تجهیز شده است.

مقاله قبلییکی از دفاتر نمایندگان به عنوان سند حمله داعش بدون بازسازی باقی می‌ماند
مقاله بعدینوار کاست دوباره متولد شد
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...