اقدام عجیب بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی

0
299

بازیکنان تیم استقلال خوزستان در اعتراض به مشکلات مالی حاضر به سفر به عمان برای بازی با الهلال نشدند تا وضعیت بازی این تیم با الهلال نامشخص باشد.

 تیم فوتبال استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار است از ساعت ۲۰:۳۰۰ روز سه شنبه دوم خرداد ماه در عمان به مصاف تیم الهلال عربستان برود.

پس از صعود تیم استقلال خوزستان و دیدار این تیم برابر الجزیره امارات کادر فنی به بازیکنان این تیم فرصت استراحت سه روزه داد اما بازیکنان پس از آن مسابقه و تعطیلات دیگر حاضر به تمرین نشدند و اعلام کردند تا زمانی که قسمتی از مطالباتشان را دریافت نکنند حاضر به تمرین نخواهند شد. ظاهرا این تصمیم اعضای تیم استقلال خوزستان تا حدی جدی است که نفرات این تیم حاضر به سفر به عمان برای دیدار با الهلال نشدند.

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع گفت: بعد از استراحت سه روزه که بعد از بازی با الجزیره کادر فنی به بازیکنان داده بود آنها دیگر حاضر نشدند در تمرینات شرکت کنند. حتی جلسه ای هم در این ارتباط  مسئولان باشگاه با نفرات تیم برگزار کردیم و اعلام کردیم که طی یکی دو ماه آتی مطالبات آنها را پرداخت خواهیم کرد اما بازیکنان اعلام کردند تا زمانی که بخشی از قراردادشان را نگیرند حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: امروز شنبه طبق برنامه قرار بود ساعت ۱۰:۴۵ صبح بازیکنان به تهران بیایند و بعد از ظهر از آنجا عازم عمان شوند اما هیچ یک از بازیکنان در فرودگاه حاضر نشدند. با این حال منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش مهر؛ وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا امکان این وجود دارد که بازی لغو شود، گفت: واقعا نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد ما پیگیری خواهیم کرد و شاید فردا کاروان تیم عازم عمان شود. ویزا بازیکنان و هتل در عمان برای تیم ما رزرو شده است.