ادریس البا به «پادشاه» گای ریچی می‌پیوندد

0
302

کمپانی برادران وارنر که قصد دارد داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌هایش را به کارگردانی گای ریچی بسازد، برای ورود ادریس آلبا به این پروژه با او وارد مذاکره شده است.

ادریس البا در حال مذاکره برای فیلم جدید کمپانی برادران وارنر یعنی «شوالیه‌های میزگرد: پادشاه آرتور» است. این فیلم برداشتی جدید از این افسانه بریتانیایی است و توسط گای ریچی کارگردانی خواهد شد.

جابی هرولد فیلمنامه این فیلم را نوشته است و در آن داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌های افسانه‌ایش را در پادشاهی کَمِلات بازخلق می‌کند. البا قرار است نقش بدیوره، مرد دست راست پدر آرتور را بازی کند که به آرتور نحوه رهبری یک ارتش را یاد می‌دهد.

بازیگر نقش آرتور هنوز مشخص نشده است، اما مصاحبه‌ها برای انتخاب بازیگر اصلی این فیلم از ماه آگوست‌ آغاز خواهد شد. لیونل ویگرام، آکیوا گلدزمن، توری تانل و هرولد مسئولیت تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

این پروژه بزرگ شامل 6 فیلم است و هر چند هنوز در مراحل اولیه تولید است، هنوز معلوم نیست که آیا گای ریچی هر 6 قسمت را کارگردانی می‌کند یا فقط برای یک قسمت انتخاب شده است.

این دومین همکاری البا و ریچی خواهد بود. پیش از این و در سال 2008 نیز در فیلم «راکن رولا» که توسط کمپانی برادران وارنر پخش شده بود، این دو با هم کار کرده بودند. البا یکی از ستارگان این فیلم جنایی لندنی بود و ریچی هم مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده داشت.

البا در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نقش‌آفرینی کرده، اما بیش از همه به خاطر حضورش در سریال‌های «وایر» و «لوتر» شناخته می‌شود. از پروژه‌های آینده او می‌توان به فیلم «کتاب جنگل» کمپانی دیزنی اشاره کرد که البا در آن صداپیشگی می‌کند و همچنین فیلم جنایی «روز باستیل» که مراحل تولید به سر می‌برد.

پیش از این اعلام شده بود «شاه آرتور» فیلم جدید گای ریچی در سال 2016 از سوی کمپانی‌های برادران وارنر و ویلج رودشو در فرمت سه بعدی اکران می‌شود.

این فیلم که با بودجه بالایی ساخته می‌شود، در دو فرمت سه بعدی و دو بعدی اکران می شود. با وجود این که افسانه شاه آرتور از شخصیت‌های متعدد و داستان‌های تودر تو شکل می گیرد، اما ساخت یک پروژه 6 قسمتی کاری بزرگ است که قطعا زمان زیادی باید صرف آن شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،ریچی که پروژه بعدی اش «مردی از U.N.C.L.E.» خواهد بود، از سال 2010 تا به حال با کمپانی برادران وارنر بر کار بر روی پروژه «شاه آرتور» مشغول بوده است.