ادامه دردسرهای «جیمز فرانکو» برای اتهام آزار جنسی بعد از دریافت جایزه گلدن گلوب

0
280

جیمز فرانکو از زمانی که اتهام حرکات نامناسب جنسی به او وارد شده ، به تدریج از زیر نورافکن ها کنار می رود و دردسرهای جدید او بی پایان به نظر می رسد.

فرانکو بازیگر سرشناس هالیوود، در مراسم گلدن گلوب یکشنبه هفته پیش برای بازی در فیلم «هنرمند فاجعه» جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت اما در مراسم پنجشنبه شب اعطای جوایز منتخب منتقدان فیلم که بعد از گلدن گلوب برگزار می شود، غیبت داشت.

یک منبع آگاه به مجله «پیپل» گفت او به راستی در جای ناجوری زندگی می کند. به گونه ای که ناچار شده شماره تلفنش را عوض کند. دوستان نزدیکش می کوشند در کنارش باشند و او را دلداری بدهند، اما همین هم کار دشواری است. او فقط با عده کمی حاضر به گفتگوست . فعلاً از همه می گریزد و پنهان می شود.»

بازیگر ۳۹ ساله یکبار پس از آغاز سر و صداها در برنامه «آخر شب با ست میرز» شرکت کرد و در مورد اتهامات متعدد جنسی که به او وارد شده، توضیح داد. او گفت من با خیلی از اینها دوست صمیمی بوده ام و تعجب می کنم که این حرفها را در مورد من زده اند.

شماری از زنانی که اتهامات جنسی به جیمز فرانکو زده اند شاگردان و هنرآموزان مدرسه بازیگری «فرانکو» در لس آنجلس هستند.

فشارها بر فرانکو از زمانی آغاز شد که بعد از ادعای آزار جنسی، ابتدا روزنامه نیویورک تایمز مصاحبه با او را لغو کرد.

فرانکو سه شنبه شب میهمان تاک شوی تلویزیونی کمدی «استیون کولبر» بود. او در این برنامه اتهامات را رد کرد و گفت به شخصه جنبش تعرض جنسی علیه زنان را حمایت می کند.

فرانکو ۳۹ ساله، از دهه نود بازیگری را شروع کرد، در ۲۰۰۱، نقش اصلی فیلم جیمز دین را بازی کرد بعد از آن، با ایفای نقش «هری آزبورن» در مرد عنکبوتی به شهرت جهانی رسید.

به گزارش صدای آمریکا؛ در سال ۲۰۰۹ به عنوان «جذاب‌ترین مرد زنده» از سوی مجله سالن شناخته شد و در دسامبر ۲۰۱۰ تایم به او لقب «باحال‌ترین آدم دنیا» را داد.