آنتون کوربین “زندگی” جیمز دین را کارگردانی می‌کند..

0
1129

آنتون کوربین “زندگی” جیمز دین بازیگر آمریکایی هالیوود و نامزد دو اسکار بهترین بازیگر مرد را کارگردانی می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یان کانینگ که تهیه‌کننده “سخنرانی پادشاه” بود نیز از اعضای پشتیبانی‌کننده این پروژه است. این فیلم ماجرای واقعی دوستی بین جیمز دین اسطوره سینمای هالیوود با دنیس استاک عکاس مجله “لایف” (زندگی) را تصویر می‌کند.

آنتون کوربین به عنوان کارگردان و یان کانینگ به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه در کنار هم خواهند بود.

استاک عکاسی جوان بود که برای مجله “لایف” کار می‌کرد اما زندگی او با ماموریتی که به وی محول شد، تغییر کرد. ماموریت او گرفتن عکس از بازیگری به نام جیمز دین بود. این عکس به یک سفر مشترک در زندگی این دو منتهی شد. سفری که از لس آنجلس تا نیویورک را دربر گرفت. در طی این سفر استاک عکس های دیگری از این بازیگر تازه مطرح شده گرفت و همه اینها پیش از بازی جیمز دین در فیلم مشهور “شرق بهشت” الیا کازان در سال 1955 بود.

26_James Dean_mcylcle_front

فیلمنامه این فیلم را لوک دیویس نوشته و بودجه 10 تا 15 میلیون دلاری برای ساخت آن پیش‌بینی شده است. کار فیلمبرداری این فیلم قرار است اوایل 2014 شروع شود.

کوربین کارگردانی هلندی است که برای فیلم “کنترل” در سال 2007 جوایزی دریافت کرده است. او کارگردانی درام “آمریکایی” جورج کلونی را هم انجام داده و “مرد تحت تعقیب” با بازی فیلیپ سیمور هافمن را ساخته است.

جیمز دین (۸ فوریه ۱۹۳۱ – ۳۰ سپتامبر ۱۹۵۵) بازیگر آمریکایی هالیوود و نامزد دو اسکار بهترین بازیگر مرد بود. او که به عنوان یک اسطوره در قرن بیستم مطرح شد، بر اثر تصادف رانندگی درگذشت. او اولین بازیگری است که پس از مرگش نامزد اسکار شد. سال 2005 پنجاهمین سال درگذشت او گرامی داشته شد.

مهر