وقتی که کمیته اخلاق فدراسیون برخورد با تتو را بر تبانی، دوپینگ، پول شویی مقدم تر می داند

0
378

بازیکنان:فکر کنیم مشکل تتوهای مان باشد!

دو بازیکن سرشناس تیم ملی در طرحی ضربتی از بازی های لیگ محروم شده اند . این خبر را فدراسیون رسما اعلام کرده اما توضیحی در این باره نداده که دلیلش چیست.

با گذشت فقط دو هفته از شروع بازی های لیگ برتر، حاشیه ها دوباره به فوتبال مان برگشته است. دوباره یک حکم از سوی کمیته اخلاق خبرساز شده است. یک حکم موقت که توضیح خاصی درباره آن داده نشده است. تنها فدراسیون رسما اعلام کرده است حسین کعبی و محسن مسلمان حق حضور در مسابقات لیگ برتر را ندارند.

درباره چرایی این حکم و اتهام این بازیکنان ، قاضی تورک فقط گفته است:«فعلا نمی توانم توضیحات دقیق تری بدهم . این حکم را اعلام کرده ایم و این بازیکنان حق فعالیت در بازی های لیگ را ندارند.»

کمیته اخلاق در سال های اخیر چنین احکامی را برای انتشار یک تصویر از مهدی رحمتی در اردوی ارمنستان ، ماجراهای دامنه دار سوشا مکانی و چند بازیکن دیگر پیشتر صادر کرده بود. احکامی که بیشترشان ارتباطی مستقیم با فعالیت های این افراد در فضای مجازی یا حاشیه های زندگی های شخصی شان بوده است.

سال قبل منشا هم به دلیل مدل موهایش چند باری تذکر گرفته و حالا هم مسلمان و هم حسین کعبی ادعا دارند مشکل شان داشتن تتوی روی بدن است.

جالب اینکه این هفته نیومایر بازیکن آلمانی جدید استقلال هم در گرمای اصفهان ناچار شد تا گرمکن گرمی به تن کند تا کسی خال کوبی هایش را نبیند.

حالا حضور بازیکنان خارجی جدید تراکتورسازی و همچنین حضور اشکان دژاگه در لیگ بر میزان و شک خالکوبی های لیگ افزوده می شود.

بخصوص اشکان که حتی در تیم ملی هم بازی هایش بارها اعتراض کمیته اخلاق را به همراه داشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ اگر این احکام در این شرایط فوتبال نه به خاطر احکامی بیرون از فوتبال یا شاکی خصوصی که تنها به بهانه خالکوبی باشد ، در شرایطی که این همه نا به سامانی در فوتبال ایران موج می زند . اتهام شدید وجود تبانی در بازی ها ، دوپینگ سیستماتیک و از همه مهمتر مسائلی چون پول شویی ، حیف و میل پول ها و … روی زمین می مانند ، بررسی نمی شوند و فدراسیون گشت ویژه مبارزه با تتو می گذرارد ، یکی از آن مواردی خواهد بود که مهدی تاج و دوستانش را باید برایش به انتقاد گرفت و پاسخ خواست که اینم مسائل چالش بزرگ فوتبال این روزهای مان هستند یا هدررفت پول های بیت المال در باشگاه ها و عدم ارجاع این پرونده ها به کمیته اخلاق و صدور احکام مشخص انضباطی برای مبارزه با فساد.