مشکلات اپوزیسیون خارج از کشور و انتخابات کنونی در ایران؛ فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی

0
328

سخنان زیر متن پیاده شده بخشی از گفتگوی سرهنگ پاسدار سیّد احمد حسینی معاون پیشین سازمان امنیت و اطلاعات سپاه پاسداران که اکنون مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم می باشد. این نوار دو هفته پیش از برگزاری انتخابات به دست من رسید و به دلیل اینکه می توانست در روحیه اپوزیسیون خارج از کشور اثر منفی بگذارد از انتشار آن خود داری کردم. اکنون که انتخابات به پایان رسیده است لازم می دانم برای آگاهی هم میهنان آن را منتشر کنم.

پاسدار سیّد احمد حسینی در جمعی سخنان زیر را بیان کرده است. این سخنان پس از تهدید آیت الله خامنه ای مبنی بر سیلی خوردن کسانی که بخواهند در روند انتخابات اخلال کنند و پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر که منجر به پیروزی شیخ حسن روحانی شد در جمعی خصوصی بیان شده است. در این سخنان پاسدار سیّد احمد حسینی با تشریح اطلاعاتی وضعیت اپوزیسیون خارج از کشور، بویژه طیف سلطنت طلبان، به نکات بسیار مهمی اشاره می کند که بیانگر مشکلات بی شمار اپوزیسیون خارج نشین می باشد.

سخنان پاسدار سیّد احمد حسینی نشان می دهد که وی در عین کم سوادی هشیار و زیرک می باشد. وی در بخشی از کلاس توجیهی خود می گوید:

« مسئله امروز کشور یکی اش انتخاباته، در اینی که حضرت آقا متمرکز شدند روی مقابله با ناامنی، عبارات را توجه کنید؛ برخورد سخت می کنیم ، سیلی می خورند. اما مگر قبلاً اهمیت انتخابات موضوعیتی نداشت الان کی ها می خواهند فتنه انگیزی کنند. اپوزیسیون خارج از کشور که سال ها است که تاریخ انقضاء اش تمام شده ، اونا مسئله نظام نیستند.

حالا مسئله اول مشارکت بالاست ، حرفی نیست، احسنت… بعله ، سرمایه گذاری اصلی را اول باید متوجه مشارکت حداکثری کنیم. یازده اولویت رو ما برای انتخابات به معنی اخص و امنیت ملی ، به معن الاهم طراحی کردیم. گفتیم دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالته، خیلی جالبه که الان خود غربی ها هم ناامیدند. افول جدّی توی سازمان رسانه ای سرویس های خارجی، این یک گزاره مهمّه. بی بی سی به هیچ عنوان بی بی هشتاد و هفت نیست. امثال بهنود و نیرو های پخته تو حاشیه قرار گرفتند بعد یه سری افراد جوون، ناپخته و تند دارند کم کم حاکم می شند. وی ای او( صدای آمریکا) را ببینید با بحران مدیریت، سلطنت طلبان که بازی خورشون عالی، لذا اینکه تصور کنید اپوزیسیون خارجی می تونه ظرفیتی ایجاد کنه به نفع خودش کاملاً منتفی یه، ضد انقلاب تو افکار عمومی جایگاهی نداره ، علاوه بر اینکه تو مشت ما هستند. از خط نفاق بگیرید تا ربع پهلوی، حالا خیلی بنا ندارم توضیح باز بکنم. اما این قدر بگم از داخل پوکیده اند که با کمترین تطمیع شکاف مطلوب توی اونا ایجاد می شه. با کمترین تطمیع. رضا فاضلی یکیشونه ، حتی کاری کردیم که بعد مرگش هنوز دارن می خورن ، منوچهری، حمید، سعید شمیرانی و امثال او، یعنی تور هایی که در همین انتخابات پهن کردیم بدست خودشون و امثال این کیس ها و ده ها مورد دیگه که حالا نمی خوام اشاره کنم.

اینه که از نظر ما اولویت فقط مشارکت حداکثری ، حال ذیل مبحث مشارکت چند فاکتور قابل طراحیه ؛

یک: اهمیت صیانت آرا، که از نظر ما صد در صد حق الناسه ، همانطور که آقا فرمودند رای مردم حق الناسه حتی یک رای.

دو: تفاوت قائل شدن بین رقابت با تنازع [ خصومت] که متاسفانه خساراتشو توی ففتنه 88 ».

بیست و پنجم ماه مه 2017