مذاکره پل گرینگراس با تام هنکس بر سر «خبرهای دنیا»

0
201

پل گرینگراس در حال مذاکره است تا با همکاری مجدد با تام هنکس فیلم جدیدی را روی پرده‌های نقره‌ای ببرد.

 در مذاکراتی که با پل گرینگراس در جریان است به او پیشنهاد شده تا اقتباسی از «خبرهای دنیا» برای پرده سینما داشته باشد و برای این فیلم تام هنکس به وی ملحق شود.

این دو پیشتر در «کاپیتان فیلیپس» با هم همکاری کرده بودند. این فیلم که محصول سال ۲۰۱۳ و درباره حمله دزدان دریایی سومالی به یک کشتی آمریکایی بود، با موفقیت روبه رو شده بود.

هر چند هنوز قراردادی برای این کار جدید منعقد نشده اما گفته می‌شود نتایج مذاکرات مثبت است.

«خبرهای دنیا» رمانی پرفروش از پولت جیلس درباره روزهای پس از جنگ داخلی است. دوستی نامعمول بین کاپیتان جفرسون کایل کید پیشکسوتی که امروز خبرنگار است و یک دختر ۱۰ ساله  در این داستان روایت می‌شود. کید زندگی خود را در سفر از شهری به شهر دیگر می‌گذراند تا به افراد محلی سواد بیاموزد. دختر کودکی اش را با سرخپوستانی که او را ربوده بودند سر کرده و خانواده‌اش همه کشته شده‌اند. کید به دختر بچه مثل دختر خودش وابسته می‌شود و در عین حال زندگی این دختر برای این که گروهی قصد ربودن او را دارند در خطر است.

هنکس قرار است در این فیلم در نقش کید ظاهر شود. لوک دیویس فیلمنامه این فیلم را نوشته و انتظار می‌رود دیگر اعضای فیلم به زودی تعیین شوند.

گرینگراس چند فیلم از مجموعه «بورن» را ساخته و نامزدی اسکار را در کارنامه‌اش دارد. جدیدترین فیلمی که وی ساخت «۲۲ جولای» درامی برای نتفلیکس بود که درباره بدترین حمله تروریستی در نروژ است.

آخرین نقش هنکس بازی در نقش بن بردلی سردبیر روزنامه «پست» بود و به زودی در «داستان اسباب بازی ۴» صداپیشگی و در فیلم «گری‌هوند» درامی از جنگ جهانی دوم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،قرار است هنکس و گری گوتزمان تهیه کننده فیلم جدید باشند.